دوره مهدی عبدی و یمگا شروع شد!

دوره مهدی عبدی و یمگا شروع شد!

مزدا مهاجم تیم پرسپولیس که احتمالا از باز شدن دروازه تیمش در مرحله گل اول خوشحال نبود، پس از گل دوم نتوانست متوقف شود و شادی گلی عمیق و شادی آور انجام داد؛ بعد از گلی اگرچه میلاد سرلک و سیامک نعمتی هم در آن به ایفای نقش پرداختند اما اولین نقش او را باید به نام مهدی عبدی نوشت.

در این صحنه عبدی پس از تسلط بر توپ، با ضربه سر تماشایی مدافع حریف را به جلو آورد و سپس یا با تمام توان توپ را از یک قدمی به سمت دروازه علیرضا حقیقتی پرتاب کرد تا تیمش را به گل دوم برساند.

این گل شاید از نظر اهمیت مشابه گلی بود که او در فصل گذشته به تراکتور زد. او در این بازی هم موفق شد دبل کند و در حالی که پرسپولیسی ها نگران از دست دادن امتیاز بودند، در نقش ناجی ظاهر شد و تیمش را با یک تن به پیروزی رساند; این چیزی است که یحیی از مهاجم جوان خود در فصل بعد – با لباس آقای گلی – انتظار دارد.

دبل عبدی تنها دو روز پس از دو گل ارزشمند آرتور یمگا مهاجم جدید استقلال به ثمر رسید. دو گل این ستاره کامرونی او را تبدیل به مهره اصلی در شعارهای هواداران کرد و استقلالی ها نوید هفته هشتم و دیدار شهرآورد در پرسپولیس را دادند اما حالا دابل عبدی باعث شد قرمزها یک تک در دست داشته باشند.

شاید برای هواداران پرسپولیس تعجب آور باشد که بدانند عبدی هنوز زیر 23 سال است و ممکن است یک فصل دیگر هم از لیست خارج باشد، اما او در سال های اخیر خودش را به عنوان یک مهاجم تثبیت کرده و شاید زمان آن فرا رسیده باشد. برای انجام پرواز اصلی به گلزنان لیگ ایران.

اگر عبدی و یمگا بتوانند در طول فصل به همین روند ادامه دهند، بی شک رقابت های فوتبال ایران جذابیت بیشتری خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید