دو دوره مسابقات کراس کانتری نونهالان و جوانان همدان و قهرمانی تهران در مسابقات

ساعت: 15:46
تاریخ انتشار: 14/01/1400
کد خبر: 1794241

دو دوره مسابقات قهرمانی نونهالان و نوجوانان کشور با برگزاری مسابقات قهرمانی جوانان همدان و جوانان تهران به پایان رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مسابقات قهرمانی جوانان مردان کشور از صبح امروز (چهارشنبه) با حضور 21 تیم از سراسر کشور و 120 ورزشکار، مربی و سرپرست به میزبانی شهرستان بافق استان یزد آغاز شد که با قهرمانی همدان در رده سنی جوانان به پایان رسید. و استان تهران در رده جوانان به پایان رسید.

در رده نوجوانان انفرادی نیز یوسف آذریان از کهگیلویه و بویراحمد مقام اول، سجاد مصلو و میکائیل کاراگوزلو هر دو از استان همدان به ترتیب دوم و سوم شدند.

همچنین در قسمت تیمی رده سنی جوانان نیز تیم استان همدان نایب قهرمان لرستان و مقام سوم اصفهان قهرمان شد.

در پایان مسابقات رده های سنی جوانان؛ در بخش انفرادی امیرحسین شهرستانکی از تهران قهرمان شد، پوریا اسشکی نژاد از همدان نایب قهرمان شد و سمیر اقبالی از تهران سوم شد.

در تیم نوجوانان قهرمان این دوره از مسابقات تیم استان تهران بود و تیم های همدان و زنجان در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

در مراسم اهدای جوایز این مسابقات، اسپانسر این مسابقات (باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق) 1.5 میلیون تن، یک میلیون تن و 750 هزار تن از نفرات برتر در بخش انفرادی جوایز اهدا کرد.

همچنین در این مراسم که مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد، نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی، فرماندار میرعامل، باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق، علی رضایی دبیر فدراسیون حضور داشتند. از دو و میدانی، شهرام شهبازی، رئیس کمیته مسابقات و داوران و ایرج توتونچی، رئیس هیئت دو و میدانی استان یزد.

دیدگاهتان را بنویسید