دو و میدانی در سالن مسابقات قهرمانی باشگاه های کشور پلیمر خلیج فارس قهرمان بانوان شد و ذوب آهن قهرمان مردان شد.

ساعت: 01:50
تاریخ انتشار: 1301/10/24
کد خبر: 1922531

مسابقات دو و میدانی داخل سالن باشگاه های کشور با پیروزی تیم بانوان گلف پلیمر و مردان ذوب آهن به پایان رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی دو و میدانی، مسابقات دو و میدانی داخل سالن باشگاه های کشور روز پنجشنبه به میزبانی گروه آفتاب با قهرمانی تیم خلیج پلیمر در بخش بانوان و شکستن 4 رکورد کشوری در مجموع 2 روز به پایان رسید.

ریحانه مبینی از تیم خلیج فارس در دومین روز از رقابت های پرش طول بانوان با ثبت رکورد 6.14 متر به مقام قهرمانی دست یافت و رکورد ملی خود را با 6.09 بهبود بخشید. شعبانلو رکورد ملی زهرا جعفرآبادی را شکست زمان 15:33.81 دقیقه و با زمان 14:54.31 دقیقه طلا گرفت.

در این مسابقات 150 ورزشکار در قالب 9 تیم به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت تیم پلیمر خلیج الف با 193 امتیاز قهرمان شد و تیم های چادر ملو اردکان با 156.5 امتیاز و مهر اعظم با 66 امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.

???? پایان مسابقات آقایان با عنوان ذوب آچان

روز دوم و پایانی مسابقات دو و میدانی داخل سالن باشگاه های کشور با پیروزی تیم مردان ذوب آهن به پایان رسید.

مسابقات دو و میدانی باشگاه های کشور به میزبانی گروه آفتاب که از روز پنجشنبه آغاز شده بود با قهرمانی تیم ذوب آهن و شکستن 4 رکورد ملی در مجموع 2 روز به پایان رسید.

در این مسابقات 200 شرکت کننده در قالب 8 تیم به رقابت پرداختند که در نهایت تیم ذوب آهن به مقام قهرمانی رسید و تیم های خلیج پلیمر و نفت تهران به ترتیب دوم و سوم شدند.

دیدگاهتان را بنویسید