دیدار تدارکاتی تیم ملی هاکی روی یخ ایران و قرقیزستان


ساعت: 18:55
تاریخ انتشار: 1301/04/28
کد خبر: 1884271

دیدار تدارکاتی تیم ملی هاکی روی یخ ایران و قرقیزستان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکیت، تیم هاکی روی یخ ایران در دیداری تدارکاتی و دوستانه مقابل تیم ملی قرقیزستان در پیست آیس باکس ایرانمال با نتیجه 3 بر 5 شکست خورد.

این دیدار تدارکاتی مصادف با اردوی مشترک تیم هاکی روی یخ قرقیزستان در ایران برای آماده سازی این تیم برای جام جهانی است.

این تیم به مدت 5 روز با بازیکنان هاکی ایران تمرین کرد.


* تمایل فدراسیون برای همکاری با شهرداری برای ترویج اسکیت در بین نوجوانان و جوانان تهرانی

وحیدرضا محمدی شهردار منطقه 22 با حضور در مسابقات لیگ اسکیت جوانان کشور در مجموعه ورزشی آزادی با مجید حنارجو رئیس فدراسیون اسکیت دیدار و گفتگو کرد.

دانش آموز در این جلسه گفت: این فدراسیون آمادگی دارد برای ترویج و توسعه ورزش اسکیت نوجوانان و جوانان تهرانی با شهرداری همکاری کند.

وی افزود: در حال حاضر جمعیت قابل توجهی در تیم های جوانان و جوانان بانوان و آقایان کشور وجود دارد و در صورت توافق بین این فدراسیون و فرمانداری شهرستان تهران می توان این ورزش را ارتقا داد.

همچنین شهردار منطقه 22 گفت: شهرداری تهران امکانات مناسب زیادی برای فعالیت های ورزشی دارد و فدراسیون ها می توانند از این امکانات برای ارتقای ورزش شهروندی بهره ببرند.

وی افزود: اخیرا در پارک ریحانه زمین پیست مخصوص بانوان به مساحت بیش از 600 متر مربع با مشارکت صدا و سیما ساخته شده و امکانات زیرساختی این ورزش در سطح شهر آماده است.

محمدی ادامه داد: در تهران 374 محله وجود دارد و در هر محله یک مرکز محله با فعالیت های متنوع فرهنگی، اجتماعی، مذهبی و ورزشی وجود دارد همچنین در منطقه 22 نیز 12 محله وجود دارد و برای هر محله یک مرکز محله وجود دارد، این مجموعه ها در کشف استعدادها نیز بسیار مفید هستند.

در این جلسه شهردار منطقه 22 قول مساعدت در تجهیز پیست آزادی را داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید