ذوب آخان اصفهان در آستانه بازنشستگی از لیگ برتر است

ذوب آخان اصفهان در آستانه بازنشستگی از لیگ برتر است

هرچند چند سالی است که باشگاه های ذوب آهن و سپاهان در لیگ تیم دارند و این اتفاق مثبتی برای فوتبال بانوان و استانی است، اما این روزها اخباری مبنی بر تعطیلی تیم فوتبال بانوان سبزپوشان به گوش می رسد و هر روز حوزه های این خبر داغ می شود. روز . .

اگرچه باشگاه ذوب آهن 9 سال به طور مستمر در لیگ فوتبال حضور داشت اما این تصمیم تکان دهنده بود. در ضمن با توجه به نیاز کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم های استقلال و پرسپولیس به دنبال تشکیل تیم فوتبال بانوان خود هستند تا بتوانند امتیازات لازم را برای کسب مجوز حرفه ای کسب کنند و این تصمیم باشگاه ذوب آهن بسیار عجیب به نظر می رسد چرا که با تصمیم حضور احتمالی تیم فوتبال مردان ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا نیز در هاله ای از بلاتکلیفی است که گفته می شود تصمیم به انحلال این تیم توسط مدیران کارخانه ذوب آهن گرفته شده است.

مدیر رسانه ای این باشگاه نیز می گوید: احتمال منحل شدن این تیم و فعالیت تیم فوتبال بانوان ذوب آهن تنها در سطح آکادمی بسیار زیاد است.

با توجه به اینکه پیش از این با توجه به قانون داشتن تیم بانوان در کنار آقایان، این باشگاه در رتبه بهتری قرار داشت، حال باید دید تصمیم شرکت سهامی ذوب آخان چه خواهد بود و آیا بودجه ای برای ادامه فعالیت آنها وجود دارد یا خیر. و حضور در لیگ فوتبال بانوان آیا توزیع می شود یا خیر؟

اگرچه محرومیت بانوان برای باشگاه بزرگی مثل ذوب آهن مناسب نیست اما امیدواریم با تصمیم درست مدیران باشگاه ذوب آهن نماینده ای در فصل جدید لیگ بانوان داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید