رئیسی کوم را به مقصد تهران ترک کرد

ساعت: 23:45
تاریخ انتشار: 14/10/10
کد خبر: 1796697

رئیس دولت سیزدهم پس از پایان سیزدهمین سفر استانی کوم را به مقصد تهران ترک کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی جمعه شب پس از دیدار با حضرات آیات صافی گلپایگانی و شبیری زنجانی و دیدار با اساتید و نخبگان حوزه علمیه، کوم را به مقصد تهران ترک کرد.

حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان نیز عصر امروز جمعه در پی دیدار با رئیس و اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه کوم با اعضای مجلس خبرگان رهبری و شورای عالی حوزه علمیه کوم دیدار کرد.

رئیس جمهور کشورمان در دومین روز از سیزدهمین سفر استانی خود به شهر مقدس قم، امروز جمعه با مراجع عظام تقلید دیدار کرد. حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی صبح امروز در دومین روز از سفر استانی خود به شهر مقدس قم پس از گفتگو با آیت الله نوری همدانی از آیت الله سبحانی عیادت کرد. وی سپس با آیت الله عبدالله جوادی آملی دیدار و سپس به دفتر آیت الله مکارم شیرازی رفت. رئیس جمهور سپس با حضور در بیت آیت الله علوی گرگانی با این شخص بدلیل دیدار کرد.

حضور در نشست خبری یکی از برنامه های دومین روز حضور رئیس جمهور در کوم بود.

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح دیروز در سفری دو روزه وارد شهر مقدس قم شد و مورد استقبال استاندار، تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) و تولیت مسجد مقدس جمکران قرار گرفت. حرم اهل اهلل.

رئیس جمهور سفر دو روزه خود را به شهر مقدس قم با ادای احترام به مقام شامخ شهدا و زیارت عبادتگاه کریمه حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها آغاز کرد. اجتماعی و مدنی شهرستان، دیدار با مراجع عظام تقلید و علما و تشکل ها و نهادهای حوزه علمیه و شرکت در نشست خبری امشب به تهران بازگشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید