رئیس جمهور قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان را تبریک گفت


ساعت: 10:47
تاریخ انتشار: 05/06/1401
کد خبر: 1886075

پس از تجلیل از جوانان فرانگیفار در مسابقات جهانی ایتالیا،

رئیس جمهور در پیامی قهرمانی تیم ملی جوانان کشورمان در مسابقات جهانی ایتالیا را به ملت شریف ایران تبریک گفت و از ورزشکاران، مربیان و دست اندرکاران کشتی صمیمانه تشکر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله دکتر سیدابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک کسب عنوان قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان در مسابقات جهانی ایتالیا، گفت: این درخشش گرانبها نشان دهنده استعداد، همت عالی و آینده درخشان جوانان کشورمان در این عرصه است. ورزش امیدوارم با برنامه ریزان مناسب.” و هر چه مربیان توانمند بیشتر تلاش کنند، شاهد موفقیت مستمر آنها در سایر رویدادهای ورزشی خواهیم بود.


متن پیام دکتر رایضی به شرح زیر است:


به نام خدا
قهرمانی امیدوارکننده تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان در مسابقات جهانی ایتالیا بار دیگر توانمندی های جوانان ایرانی اسلامی را به نمایش گذاشته و مایه خرسندی و خوشحالی مردم و جامعه ورزشی کشور شده است.
این درخشش ارزشمند نشان از استعداد، همت بلند و آینده درخشان جوانان کشورمان در این عرصه ورزشی دارد و امیدوارم با برنامه ریزی صحیح و تلاش بیشتر مربیان توانمند شاهد موفقیت روزافزون آنان در سایر مسابقات ورزشی باشیم.


ضمن تبریک این پیروزی به ملت بزرگ ایران، از زحمات کادرفنی و مربیان تیم ملی کشتی به ویژه کشتی گیران عزیز صمیمانه قدردانی می کنم.


سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران

دیدگاهتان را بنویسید