رابطه فرزانه فصیحی با سردار آزمون چیست؟/عکس

رابطه فرزانه فصیحی با سردار آزمون چیست؟/عکس

البته این قهرمانی بدون حاشیه نبود چرا که فرزان پس از کسب عنوان قهرمانی ابتدا حاضر به راه رفتن با پرچم ایران نشد و سپس سرود ملی ایران را روی سکو نخواند و در عوض اشک ریخت. این موارد حرف ها و شایعات زیادی را به همراه داشت اما کمی بعد از بازی فینال، فدراسیون دوومیدانی فیلمی از فرزانه فصیحی منتشر کرد که پرچم ایران را بر دوش خود حمل می کرد و می گفت هدفش همیشه برافراشتن این پرچم بوده است.

در حالی که این موارد بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشت، اتفاق دیگری نیز خبرساز شد. فرزانه فصیحی با انتشار مطلبی از سردار آزمون ستاره و مهاجم تیم ملی ایران تشکر ویژه کرد و نوشت: «در ابتدا باید از مردم ایران تشکر کنم و بعد از سردار آزمون که چراغ خیلی ها رو خاموش کرد دمتون گرم

پس از انتشار چنین متنی از سوی فرزانه، سردار آزمون نیز همین مطلب را در صفحه خود بازنشر کرد و از عنوان قهرمان برای فرزانه فصیحی استفاده کرد. به گفته فرارو، انتشار این داستان بی دلیل نیست. سردار که پیش از این با راه اندازی تیم والیبال بانوان سریک سعی داشت گامی مهم در توسعه ورزش بانوان ایران بردارد، ظاهراً این بار به حامی فرزانه فصیحی تبدیل شده است، زیرا عکس های منتشر شده به خوبی نشان می دهد که فرزانه فصیحی در لباس پوشیده است. لباسی که نام او سریک، تیم و نام مورد علاقه سردار آزمون حک شده است. مهم این است که قبل از این ماجرا هیچکس از همکاری سردار آزمون با فرزانه فصیحی خبر نداشت.

داستان فرزانه فصیحی و سردار آزمون چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید