رابطه آمریکا و اروپا رابطه گرگ است/ آتش سوزی های اخیر در آمریکا میلیون ها نفر را به کام مرگ کشاند


ساعت: 14:53
تاریخ ارسال: 04/11/1401
کد خبر: 1880121

زهرا اسلامی نیا گفت: آمریکا با جنگ ها و کودتاهای خود 5 میلیون و 800 هزار نفر را در سراسر جهان کشته است و بزرگترین تولیدکننده بمب های ممنوعه در جهان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ زهرا اسلامیه تحلیلگر مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار «تیتریک» گفت: از نگاه آمریکایی ها «انسان» تعریف سلیقه است؛ «انسان» تعریف سلیقه است. یعنی مردم آفریقا، آسیا و خاورمیانه انسان محسوب نمی شوند.

وی ادامه داد: حقوق بشر از دیدگاه آمریکا به سفیدپوستانی گفته می شود که رنگ و شکل و قیافه آنها شبیه به خودشان است، سپس انسان محسوب می شوند.

اسلامی نیا افزود: در دنیا شاهد بوده ایم که فلسطین، یمن و افغانستان از نظر استکبار انسان محسوب نمی شوند، حتی کوبایی هایی که در آمریکای جنوبی زندگی می کنند انسان نیستند، فقط از نظر استکبار انسان هستند. به عنوان مردم در نظر گرفته می شوند. به حساب آوردن

این کارشناس تصریح کرد: اسرائیلی ها، سفیدپوستان آمریکایی، نه سیاه پوستان و سرخ پوستان انسان هستند و اروپایی ها تا زمانی انسان محسوب می شوند که منافع آمریکا را زیر پا نگذارند، چرا که اگر منافع استکبار را زیر پا بگذارند، سابقه آنهاست. همان گونه که داستان زندگی یک گرگ است امام خمینی (ره) می فرماید: «این قدرت های بزرگ مانند پیوند گرگ با یکدیگر پیوند دارند. وقتی گرگ ها می خواهند در شب های زمستان بخوابند، با یک چشم باز می خوابند، مثل اولین گرگی که چشمانش از گرسنگی با دیگران روبرو می شود. حمله می‌کنند و می‌گیرند و می‌خورند.» آمریکا و اروپا با هم این‌طور هستند، هر چند جاهایی نشان می‌دهند که از هم محافظت می‌کنند.

وی گفت: آنچه در مورد حقوق بشر آمریکا به دنیا نشان داده شده است نمونه های زیادی وجود دارد که به راحتی قابل درک و اثبات است و هیچکس نمی تواند منکر شود که آمریکا با بمباران هیروشیما و ناکازاکی ژاپن جنگ جهانی دوم را به پایان رساند. به پایان رسید، طرح مارشال رئیس جمهور آمریکا برنامه ای را برای کمک به کشورهایی که در اثر جنگ ویران شده اند اعلام می کند و در ازای آن به آنها پول و خدمات می دهد و به آنها کمک می کند تا کشورها را بازسازی کنند، این نماینده آمریکا در رابطه با کشورهای جهان است. و با این نوع عملکرد سعی در ارتقای جایگاه خود در جهان و حفظ جایگاه خود به عنوان یک ابرقدرت پیرامونی دارد.

اسلامیه افزود: اقدامات آمریکا در دوران جنگ سرد شوروی فراموش نشدنی است، حتی استکبار پس از جنگ جهانی دوم با دادن وام به مستعمرات، اروپا را دنبال کرد و با معاهداتی مانند ناتو سر خود را به آب میوه زدند و در همه چیز نقش داشتند. جنایات و جنگ هایی که او به راه انداخت، او را تابع خود کرد.

این کارشناس ادامه داد: آمریکا بیش از 1800 پایگاه نظامی در جهان دارد و در 66 کشور نیز زندان های مخفی مشابه زندان های ابوغریب و گوانتانامو وجود دارد که در 61 کشور کودتا ترتیب داده و یکی از آن کشورها ایران است که منجر به سقوط شد. از محمد مصدق عنوان حکومت مردمی تمام شد.

وی گفت: آمریکا در عصر مدرن با جنگ ها و کودتاهای خود 8.5 میلیون نفر را کشته و بزرگترین تولید کننده بمب های ممنوعه شیمیایی، میکروبی و اتمی در جهان است که برای نابودی بشریت ذخیره کرده است.

اسلامی نیا تصریح کرد: استکبار تولیدکننده و منشأ بیشترین گازهای گلخانه ای در جهان است، ضمن اینکه به جهانیان اشاره می کند که برای جلوگیری از تولید گازهای گلخانه ای نباید از سوخت های فسیلی استفاده کند.

این کارشناس افزود: آمریکا کشوری است که از سانسور اطلاعات و تبلیغات سیاسی برای تغییر واقعیت ها استفاده می کند و آنچه را که می خواهد به راحتی به دنیا می رساند و با شنود اطلاعات شهروندان حتی در زندگی خصوصی آنها دخالت می کند. به یاد داریم که در زمان اوباما اعلام شد که تلفن همراه آنگلا مرکل صدراعظم آلمان توسط آمریکایی ها شنود شده است و آمریکایی ها آن را دستکاری کرده بودند تا شنیده نشود.

وی ادامه داد: آمریکا دنیا را اینگونه اداره می کند و بیشترین زندانی و شکنجه را در زندان های خود دارد و بدترین شرایط غیرانسانی را در زندان های مخفی خود دارد، مدعی حقوق بشر در جهان است و اگر در کشوری به فردی حمله شود رسانه های آن سروصدا می کنند. و اعلام می کند که حقوق بشر مرده و انسانیت نادیده گرفته شده است.

اسلامیه نیا گفت: آمریکا کشوری است که به گفته وی بیش از نیمی از جمعیت این کشور متولد خارج از ازدواج هستند و بیش از 30 درصد دختران زیر سی سال دارای فرزند خارج از ازدواج هستند.

این کارشناس تاکید می کند: در زندان ها، بیمارستان ها، آسایشگاه ها و حتی روی دانشجویان خارجی انواع داروهای ممنوعه را آزمایش می کنند و در نتیجه کار علمی خود را توسعه می دهند.

وی افزود: پوتین امسال اعلام کرد که آمریکا بیش از 360 آزمایشگاه تحقیقات بیولوژیکی در کشورهای مختلف دارد که ظاهراً 36 آزمایشگاه در اوکراین است و یکی از نگرانی های آمریکا این است که اوکراین به دست روسیه بیفتد. بیولوژیکی است، بنابراین این نوع حقوق بشری که آمریکا از آن صحبت می کند، واقعاً علیه خود بشریت است و به دنبال نابودی خود بشریت است.

اسلامی نیا تصریح کرد: استکبار 62 میلیون سیاهپوست آفریقایی را به آمریکا مهاجرت کرد و با کشتی وارد آمریکا شدند و به اشکال مختلف نزدیک به 40 درصد آنها در بین راه در شرایط بسیار بدی جان باختند و بقیه هیچ کاری نکردند. گاهی در آمریکا حقوق آنها به درستی به رسمیت شناخته نمی شود و به عنوان برده و کارگر مورد استفاده قرار می گیرند.

این کارشناس گفت: به هر حال آمریکا چنین کشوری است و چنین برنامه هایی برای دنیا دارد و از صنعت فوتبال گرفته تا صنعت زندان و تولید انواع تجهیزات و سلاح های ضد بشری این مفهوم واقعی حقوق بشر آمریکایی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حقوق بشر آمریکایی یعنی حادثه هفت تیر، حادثه عاصم شهریور، داعش، القاعده، انفجار در مدرسه ای در افغانستان، بلوکه کردن پول افغانستان، نابودی مردم یمن، فلسطین و دیگر هیچ و ما این را نمی بینیم و مخالفت و دشمنی ما دقیقاً مرگ بر این سیاست هاست نه مرگ بر مردم آمریکا.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید