راهیابی 55 اثر به مرحله داوری رویداد بزرگ پرفورمنس و استعدادهای سخنوری


ساعت: 14:09
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۰۵
کد خبر: 1887359

احسان قیدی گفت: 55 اثر به مرحله رویداد بزرگ تقدیر از استعداد بابی و اجرا و صحبت در مورد حوزه هنری چهارمحال و بختیاری رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احسان قائدی رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری در گفتگو با جهانبین نیوز؛ وی گفت: دبیرخانه این رویداد بیش از 100 اثر از نوجوانان و جوانان استان دریافت کرد و در مرحله اول این رویداد 55 اثر امتیاز ارزیابی لازم را کسب کردند.

وی افزود: این دعوتنامه در دو گروه سنی هشت تا پانزده سال و پانزده به بالا از حوزه هنری صادر شد و استقبال نوجوانان و جوانان از دعوتنامه بسیار خوب بود.


سرپرست حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: ارزیابی این آثار تا پایان مرداد ماه توسط هیئت داوران انجام می شود و بر این اساس افراد برگزیده برای دور نهایی رویداد معرفی می شوند.


قیدی گفت: زمان ارسال فیلم 24 تیرماه بود که پس از درخواست شرکت کنندگان تا پایان تیرماه تمدید شد.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را بستری برای دیده شدن استعدادهای غیبی در استان اعلام کرد و افزود: کشف و پرورش استعدادها در رشته های مختلف هنری نیاز اساسی جامعه مدرن است و باید پس از کشف استعدادهای هنری مختلف در این زمینه تلاش کنیم. برای پرورش این استعداد در استان فراهم شود.


رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: از استعدادهای برتر این رویداد در اجرای برنامه های مختلف هنری در حوزه هنری استان استفاده و در صدا و سیما و سایر مراکز فرهنگی و هنری ارائه می شود.


کایدی خاطرنشان کرد: رویداد بزرگ استعداد یابی نمایش و گویندگی با مشارکت حوزه هنری انقلاب اسلامی و موسسه مشکات هنری شهرکرد برگزار شد و اختتامیه این رویداد در زمستان برگزار می شود. سال 1401 با حضور مجریان و برگزیدگان این رویداد.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید