راه اندازی جشنواره و نمایشگاه بسیج اسوه برای انتقال دستاوردها و مهارت های آموزشی به رشت


ساعت: 15:39
تاریخ انتشار: 1301/08/10
کد خبر: 1907605

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به برگزاری جشنواره و نمایشگاه بسیج در رشت گفت: در این نمایشگاه که به مدت سه روز برگزار می شود، دستاوردهای پایگاه های بسیج ارائه شده و هدف آن آموزش است. مهارت ها و انتقال تجربه موفق از این پایگاه ها.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش 17 آذرماه، سرهنگ الیاس کوثری در حاشیه بازدید از جشنواره بسیج و نمایشگاه در محل کانون جوانان بسیج رشت در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه پایگاه های مقاومت بسیج نقش بسزایی در ایجاد آرامش در جامعه ایفا می کند. و بازگویی دستاوردهای انقلاب اسلامی. بسیجیان و پایگاه های مقاومت بسیج در همه عرصه ها در کنار مردم و انقلاب بوده اند و در این مدت از هیچ تلاشی برای رسیدن به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی دریغ نکرده اند.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره و نمایشگاه بسیج در استان گیلان گفت: در این نمایشگاه که به مدت سه روز برگزار می شود، دستاوردهای پایگاه های بسیج ارائه می شود و هدف آن آموزش مهارت ها و انتقال تجربه موفق است. از این پایگاه ها

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان بر تداوم برگزاری نمایشگاه های بسیج در این استان تاکید کرد و گفت: استکبار در تلاش است تا از دستاوردهای بسیج و پایگاه های مقاومت در کشور بکاهد، لذا برگزاری این گونه نمایشگاه ها می تواند موجبات مردم و مردم را فراهم کند. نسل جدید با ظرفیت پایه مقاومت

کوثری دستاوردهای پایگاه های مقاومت در عرصه های مختلف را قابل توجه دانست و افزود: پایگاه های مقاومت بسیج در طول 44 سال گذشته دستاوردهای بسیاری در عرصه های مختلف داشته اند که در نمایشگاه آسوه بسیج رشت از محورهای مختلف فرهنگی، ورزشی، بصیرتی استفاده شد. ایمان، اقتصاد مقاومتی، حلقه های صالحین و… به نمایش گذاشته شده است.

وی از شرکت 53 پایگاه نمونه مقاومت بسیج در نمایشگاه اسوه خبر داد و افزود: طبق آمار و از بین تمامی پایگاه های مقاومت بسیج در مجموع 53 غرفه و پایگاه بالاتر از 19 منطقه شامل 28 غرفه برادر و 25 غرفه خواهران. ، در این نمایشگاه شرکت کرده اند که در پایان 6 پایگاه اول معرفی و در نمایشگاه بسیج آسوه کشور که در هفته بسیج برگزار می شود، شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید