راه ها و شرایط امروز 15 آذر 1400

راه ها و شرایط امروز 15 آذر 1400

روز جدید : سرهنگ شیرانی گفت: در برخی از محورهای استان های لرستان، همدان، زنجان و کردستان بارش برف و باران و در برخی از محورهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، ایلام، قزوین و کرمانشاه بارش باران مشاهده می شود.

سرهنگ شیرانی گفت: بارش در برخی نقاط استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، ایلام، قزوین و کرمانشاه مشاهده می شود.

سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به آخرین وضعیت در محورهای شمالی گفت: در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، اتوبان تهران – شمال و قزوین – ترافیک شناسایی شده است. بزرگراه رشت (دایره). مسافرت رفتن).

وی افزود: محورهای شمالی مداخله هواشناسی نداشته و در محور قزوین – کرج حدفاصل پل ساسانی تا پل فردیس و محور شهریار – تهران محدوده شهر قدس ترافیک سنگینی گزارش شده است.

سرهنگ شیرانی گفت: در برخی از محورهای استان های لرستان، همدان، زنجان و کردستان بارش برف و باران و در برخی از محورهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، ایلام، قزوین و کرمانشاه بارش باران مشاهده شد.

وی تاکید کرد: محور هراز (سد، تونل وانا، تکاور و زیار باغ)، واقع در استان مازندران، به دلیل تعمیر و نگهداری سیستم روشنایی و تهویه تونل، کیلومتر 25 الی 95، ساعت 15 الی 16 آذر 1400 از ساعت 8: ساعت 00: 00 الی 17:00 محور فوقانی مسدود و حرکت از محورهای جایگزین سوادکوه و کندوان انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید