راه ها و شرایط امروز 27 آذر 1400 / بارش برف و باران در جاده های 15 استان

راه ها و شرایط امروز 27 آذر 1400 / بارش برف و باران در جاده های 15 استان

روز جدید : پلیس از رانندگان خواست از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و در هنگام پوشیدن تجهیزات زمستانی و اطمینان از سرویس دهی بخاری خودرو، الزامات رانندگی در شرایط برفی و بارانی مانند رانندگی با سرعت مطمئنه، مسافت طولانی و … رعایت شود. دوستت دارم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل پلیس راهور ناجا از بارش برف و باران در جاده های 15 استان کشور خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی درباره وضعیت ترافیک جاده های کشور گفت: گزارش های اخیر مراکز کنترل ترافیک سراسر کشور حاکی از آن است که ترافیک در محور قزوین – کرج حوالی پل فردیس و در محور شهریار – تهران در برخی مقاطع نیمه سنگین است.

به گفته شیرانی، تردد در سایر محورهای مواصلاتی به کندی انجام می شود.

وی در خصوص وضعیت جوی جاده های کشور گفت: هم اکنون در برخی نقاط آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، مازندران، تهران، زنجان، اصفهان و استان های چهارمحال و بختیاری بارش برف و باران است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا افزود: در برخی محورهای استان های گیلان، کردستان، همدان، لرستان، کرمانشاه، ایلام و خوزستان نیز بارش باران گزارش شده است.

شیرانی از رانندگان خواست از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و ضمن حمل تجهیزات زمستانی و اطمینان از ایمنی وسایل گرمایشی خودرو، الزامات رانندگی در شرایط برفی و بارانی از جمله رانندگی با سرعت مطمئنه، مسافت طولانی و غیره را رعایت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید