وضعیت هواشناسی امروز 11 آذر 1400 / بارش برف و باران در 12 استان از امروز

وضعیت هواشناسی امروز 11 آذر 1400 / بارش برف و باران در 12 استان از امروز

روهر نه رئیس مرکز ملی پیش بینی بحران و مدیریت خطرات هواشناسی با اشاره به وضعیت هواشناسی در روزهای آینده گفت: امروز و فردا در برخی نقاط کشور بارش برف و باران و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود.

صادق ضیائیان با اشاره به وضعیت هواشناسی در روزهای آینده گفت: پنجشنبه دوم دی ماه در استان های اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، زنجان، قزوین، گیلان، مازندران و بعد از آن در البرز تهران خواهد بود. 3 دی ماه علاوه بر این مناطق در گلستان، خراسان شمالی، همدان، مرکزی و شمال ایلام بارش برف و باران و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود.

وی افزود: روز شنبه چهارم دی ماه بارندگی در استان های ساحلی خزر و شمال شرق رخ داد و سامانه بارشی اواخر همان روز از کشور خارج می شود. در عین حال تا یکشنبه 4 دی ماه افت محسوس دما در نیمه شمالی کشور خواهیم داشت.

ضییان گفت: روزهای شنبه و یکشنبه وزش باد شدید در شرق کشور پیش بینی می شود. خلیج فارس تا یکشنبه و دریای خزر تا شنبه مواج خواهد بود.

وی درباره وضعیت هواشناسی تهران نیز گفت: امروز پنجشنبه دوم دی ماه هوای پایتخت نیمه ابری همراه با غبار محلی و گاهی ابری و حداکثر و حداقل دما به ترتیب 10 و یک درجه سانتیگراد خواهد بود. روز جمعه 12 دی ماه هوای تهران ابری همراه با بارش باران و وزش باد و بیشینه و کمینه دما به ترتیب 9 و 2 درجه سانتیگراد خواهد بود. روز شنبه 13 دی ماه هوای تهران نیمه ابری همراه با وزش باد و بیشینه و کمینه دما شش و صفر درجه سانتیگراد خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید