وضعیت جاده و ترافیک امروز 4 آذر 1400 / بارش برف و باران در جاده چالوس

وضعیت جاده و ترافیک امروز 4 آذر 1400 / بارش برف و باران در جاده چالوس

روز جدید : رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: در برخی محورهای استان های اردبیل، البرز، تهران، سمنان و کرمان بارش برف و باران گزارش شده است.

سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: تردد در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، محور تهران – شمال و محور قزوین – رشت (رفت و برگشت) برقرار است.

وی افزود: محور چالوس دارای بارش برف و باران است و محورهای هراز، فیروزکوه و تهران – شمال و قزوین – رشت مداخله هواشناسی ندارند.

سرهنگ شیرانی گفت: در محور قزوین – کرج حدفاصل استاندارد پل فردیس و محور شهریار – تهران محدوده شهرقدس و زرنان ترافیک سنگین گزارش شده است.

وی افزود: همچنین در برخی از محورهای استان های اردبیل، البرز، تهران، سمنان و کرمان بارش برف و باران و در استان های کرمانشاه، گیلان، مازندران و گلستان در برخی از محورها بارش باران مشاهده می شود.

سرهنگ مجید رنجبر رئیس مرکز کنترل ترافیک راهداری تهران بزرگ درباره وضعیت ترافیکی محورهای پایتخت در صبح روز شنبه 4 دی ماه 93 گفت: شاهد ترافیک در جاده های تهران بوده ایم.

وی ادامه داد: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از پارک جوانمردان، شهید حکیم در مسیر غرب به شرق از باکری، بزرگراه هاشمی رفسنجانی در مسیر غرب به شرق از سمت شهید ستاری دارای حجم تردد هستند.

رنجبر افزود: شیخ فضللا در مسیر غرب به شرق بال، آزادی در مسیر غرب به شرق از میدان آزادی و مسیر جنوب به شمال نواب توسط شهید چراغی ترافیک سنگینی دارد.

وی بیان کرد: بزرگراه صدر مسیر شرق به غرب از کامرانیه، بزرگراه شهید حاج قاسم سلیمانی از شرق به غرب از بزرگراه امام علی(ع)، بزرگراه چمران جنوب به شمال در قطعه حکیم به همت، مسیر غرب به شرق جاده ویژه شیشه ای مینا و در طول مسیر غرب. -شرق اتوبان از سمت چیتگر شاهد بار ترافیکی صبحگاهی هستیم.

سرهنگ رنجبر ادامه داد: بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب شمیران نو، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از آن زمان تا کنون، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال گلشندوست تردد دارند.

دیدگاهتان را بنویسید