راه ها و شرایط امروز 19 آبان 1400 / ترافیک سنگین در اتوبان قزوین – کرج – تهران

جاده ها و شرایط امروز 19 آبان 1400 / ترافیک شلوغ در اتوبان قزوین - کرج - تهران

روز جدید : رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از پیش بینی سازمان هواشناسی برای بارش برف در جاده های شمال غرب کشور خبر داد و از رانندگان خواست برای تردد در شرایط مشابه آمادگی لازم را داشته باشند.

سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل پلیس راهور ناجا به پیش بینی سازمان هواشناسی اشاره کرد و گفت: بر اساس اعلام سازمان هواشناسی از فردا بارش سنگین برف در جاده های استان های شمال غرب کشور آغاز می شود.

وی به هموطنانی که قصد تردد در جاده های این استان ها را دارند توصیه کرد: آموزش های لازم برای رانندگی در شرایط برفی را داشته باشند، زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و قبل از سفر از سالم بودن سیستم گرمایشی خودرو اطمینان حاصل کنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک ناجا گفت: احتیاط در هنگام رانندگی و همچنین رانندگی با سرعت مطمئنه در این شرایط از توصیه های پلیس راهنمایی و رانندگی به رانندگان است.

ترافیک سنگین در اتوبان قزوین-کرج-تهران

ایسنا همچنین نوشت: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت هواشناسی و جاده های جاده های کشور را تشریح کرد.

سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین وضعیت جاده‌های کشور گفت: بر اساس آخرین گزارش‌های مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور سراسر کشور، هم اکنون تردد در تمام نقاط کشور آرام و روان است.

وی ادامه داد: تنها گزارش ها حاکی از آن است که در محور قزوین-کرج-تهران، محدوده مهرویلا و مرز ساسانی تا پل کلاک ترافیک سنگین اما روان است. همچنین وضعیت مشابهی در محور کرج – قزوین در محدوده پایانه شهید کلانتری و محور شهریار – تهران حدفاصل میدان معدن تا شهر قدس گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نجد درباره وضعیت جوی جاده های کشور نیز گفت: در حال حاضر جاده های کشور آرام است و مشکل ترافیکی وجود ندارد اما رانندگان با توجه به رعایت نکات ایمنی لازم است. فصل زمستان تجهیزات با شماست و ایمنی و سلامت بخاری های ماشین خود را تضمین کنید.

شیران همچنین با اشاره به محورهای مسدود شده خاطرنشان کرد: شه محورهای شهداد – نبندان، خرم آباد – پلدختر، شمشک – دیزین و اولنگ – شاهرود تا دستور بعدی مسدود است و تردد از مسیرهای جایگزین انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید