رشت میزبان اولین دوره مسابقات بین المللی شطرنج جام گیلان است


ساعت: 08:15
تاریخ انتشار: 20.04.1401
کد خبر: 1881967

اولین دوره مسابقات بین المللی شطرنج جام گیلان امشب به میزبانی رشت و با حضور مسئولان در سالن حکمت دانشگاه گیلان آغاز می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش 17 آذرماه، حسن میربلوک رئیس هیئت شطرنج گیلان گفت: در این مسابقات بیش از 600 شرکت کننده از 10 کشور و در رده سنی آزاد در یک هفته به رقابت می پردازند.

وی افزود: با توجه به اینکه سال گذشته مسابقات بین المللی شطرنج جام خزر در رشت به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد، تصمیم گرفتیم اولین دوره مسابقات بین المللی شطرنج جام گیلان را در رشت و به میزبانی دانشکده معماری دانشگاه گیلان برگزار کنیم، لذا علاقمندان در این رشته در گیلان نباید منکر برگزاری مسابقات بین المللی شد.

رئیس هیئت شطرنج گیلان تصریح کرد: با توجه به اینکه این مسابقات بین المللی است در فدراسیون شطرنج کشور، فدراسیون آسیایی و همچنین فدراسیون جهانی ثبت شده است و مقرر شد این مسابقات هر ساله در فصل تابستان برگزار شود.

میربلوک خاطرنشان کرد: نحوه برگزاری مسابقات بستگی به تعداد شطرنج بازان دارد و در نهایت بیش از 120 میلیون تومان جایزه به نفرات برتر اولین دوره مسابقات بین المللی شطرنج جام گیلان تعلق می گیرد.
همچنین مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات امروز ساعت 15:30 با حضور مسئولان در سالن حکمت دانشگاه گیلان برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید