رقابت با دارنده مدال برنز المپیک و نفر دوم جهان چالش خوبی بود/ ساعی وضعیت ما و تکواندو را بهتر درک می کند.


ساعت: 18:10
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۶
کد خبر: 1813782

مسابقات بین المللی تهران فرصت خوبی برای ارتقای رنکینگ تکواندوکاران است

یکی از اعضای تیم ملی تکواندو کشورمان گفت: مسابقات بین المللی تهران فرصت خوبی برای تکواندوکاران برای کسب تجربه و افزایش امتیاز در رنکینگ جهانی خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، ناهید کیانی، ملی پوش بانوان تکواندو در خصوص کیفیت مسابقات جام فجر و جام باشگاه های آسیا گفت: مسابقات بین المللی تهران از سطح بالایی برخوردار است و کشورهای شرکت کننده با بیشترین افراد خوب آنها از این دوره به مسابقات آمدند. در این مسابقات با دارنده مدال برنز المپیک و در دیدار فینال با نایب قهرمان جهان که هر دو کشتی گیر قوی بودند و من را به چالش کشیدند مسابقه دادم.

وی در خصوص میزبانی آبرومندانه ایران از جام فجر و جام باشگاه های آسیا گفت: میزبانی ایران از این رقابت ها خوب بوده و نسبت به دوره قبل پیشرفت در این زمینه داشته ایم. بدون شک در سال های آینده کشورهای بیشتری در این مسابقات شرکت خواهند کرد و باید در مسابقات عملکرد بهتری داشته باشیم.

کیانی با اشاره به اینکه مسابقات قهرمانی بین المللی تهران فرصت خوبی برای ارتقای رنکینگ المپیکی هوگو پوشان خواهد بود، گفت: با توجه به اینکه مسابقات بین المللی تهران در تقویم فدراسیون جهانی قرار دارد. G2 البته کشورهای مختلف قطعا در سال های آینده استقبال بیشتری از این اتفاقات خواهند داشت. قطعا تکواندوکاران کشورمان فرصت خوبی برای کسب تجربه و افزایش نتایج خود در رنکینگ جهانی خواهند داشت.

تکواندوکار المپیکی کشور درباره حضور هادی ساعی قهرمان المپیک و جهان در راس فدراسیون تکواندو به ما گفت: هادی ساعی سال ها پیراهن تیم ملی تکواندو را بر تن کرده و رکورد درخشانی در جهان و المپیک دارد. مسابقات بدون شک ساعی شرایط ما را بهتر درک می کند و با حضور او در راس فدراسیون تکواندو، اهتمام به ورزش تکواندوی بانوان بیشتر شده و با مردان برابری می کنیم.

وی در پایان درباره رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی کرونا از سوی فدراسیون تکواندو در رقابت‌های بین‌المللی گفت: همه موارد ابتلا به ویروس کرونا تحت نظر بوده است. تمامی تکواندوکاران شرکت کننده در مسابقات قبل از هر مسابقه 2 دوز واکسن و یک آزمایش دریافت کردند. PCR گرفته شده؛ این اقدام باعث شد بازیکنان و مربیان با اعتماد به نفس بیشتری به میدان بیایند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید