روزنامه ای علی دایی را به شدت تهدید کرد!

رسانه های نزدیک به اصولگرایان، علی دایی را فریب رسانه های اپوزیسیون توصیف کردند و از وی خواستند که به این جریان نپیوندد. امروز اما روزنامه جوان وابسته به اصولگرایان در مطلبی عجیب علی دایی را تهدید کرد; تهدید دادگاه، مصادره اموال و حتی بدتر از آن – مرگ!

روزنامه ای علی دایی را به شدت تهدید کرد!

روزنامه جوان نسبت به محاکمه علی دایی هشدار داد: «بعد از ادعای آقای دایی، برخی از قوه قضائیه مانند آلمان (جایی که دایی بود و بازی می‌کرد) یا آمریکا یا هر جای دیگری خواستند که او را احضار کنند و در دادگاه عادلانه در ملاء عام، ادعای وی خواهد شد. مورد رسیدگی قرار گیرد و در صورت محکومیت به میزان تعطیلی شرکت ها و دارایی ها جریمه نقدی خواهد شد.» این روزنامه سپس با ارائه مطلب دوم نوشت: «عده ای نیز خواستار مصادره اموال او شده اند، هشدار می دهیم که هیچ تعصبی نشود. امنیت سرمایه و اموال، اما اگر آقای دایی خود را آنقدر بزرگ می‌داند (همانطور که هست) که لازم و ضروری می‌داند درباره یک حادثه اطلاعاتی ارائه کند و چیزی را منتشر کند و آن را به نحو احسن انجام دهد. او باید قبول کند که اگر نتوانست به خانه این دختر مظنون برود و مرگ او را در دستان پلیس در دادگاه ثابت کند، جریمه دادگاه نیز باید شایسته او باشد. عزت و تخریب».

آخرین تهدید این روزنامه از همه عجیب تر است. روزنامه جوان از علی کریمی و مهرداد پولادی بازیکنان سابق تیم ملی با الفاظ نامناسبی یاد می کند و سپس به طور غیرمستقیم علی دایی را تهدید می کند. «آقا عمو! شما می توانید موجه و معتبر بمانید و مطمئن باشید که ممکن است برای انتشار این مطالب تحت فشار بوده اید. اکنون در مدارس سراسر جهان به کودکان آموزش داده می شود که باید «قدرت نه گفتن» را داشته باشند. این قدرت را در درون خود تقویت کنید و موجه و افسانه ای بمانید. آقای گلی سیر نشو! عاملان این جنجال ضد مردمی و تجزیه طلبانه خیرخواهان شما و دیگر مشاهیر ورزشی نیستند. سطح شما از کسانی مثل علی کریمی که درس نخوانده و مهرداد پولادی ولگرد بالاتر است. حد خود را بدان که ملا علی فرمود: «کسی که حد خود را نداند هلاک می شود».

دیدگاهتان را بنویسید