روزنامه نزدیک به سپه: ایران اینترنشنال، بی بی سی و دلالان جیره بندی داخلی تایید صلاحیت مهدی تاج/ بازی کثیفی است

روزنامه نزدیک به سپه: ایران اینترنشنال، بی بی سی و دلالان جیره بندی داخلی تایید صلاحیت مهدی تاج/ بازی کثیفی است

روزنامه جوان نوشت: تبانی همه مخالفان فوتبال ملی ایران از شبکه های وهابی و صهیونیستی مانند ایران اینترنشنال و بی بی سی گرفته تا دلالان داخلی جیره خوار و حریص پست های شخصی سازی شده بالاخره نتیجه داد و با تایید تاج. واجد شرایط بودن بزرگترین ضربه به عزت فوتبال ملی ایران در جام جهانی بود

در همان روزی که خبر رد صلاحیت مهدی تاج از حضور در انتخابات ریاست اتحادیه فوتبال انگلیس در رسانه ها منتشر شد، مشخص شد که کل ماجرا یک ترفند کثیف برای کاهش فشار رسانه ها بر او بوده است. طرحی که به خوبی کار می کند. طی چند روز گذشته حداقل اخباری در این زمینه در خبرگزاری ها منتشر شد تا اینکه سرانجام در ساعات پایانی دیروز خبر رسید مهدی تاج به همراه میرشاد مجدی و عزیزالله محمدی به عنوان سه نفر واجد شرایط معرفی شدند. نامزدهای شرکت در انتخابات؛ سه نفری که فقط به نابودی فوتبال کمک می کنند. خوب است که می بینم این طرح است. از روزنامه نگار دانمارکی گرفته تا مدیران فاسد و فاسد فوتبال که هنوز ردی از رسوایی هایشان در فوتبال باقی مانده است، همه می خواهند با آبروی فوتبال ایران بازی کنند و چه میدانی بهتر از جام جهانی برای این بازی کثیف!

مهدی تاج تایید شد. تعجبی نداشت. گزینه ای که در یک ماه اخیر همه رسانه های داخلی از چپ تا راست، از اصلاح طلب تا اصولگرا و اعتدالگرا، همه به اتفاق آرا از ضرر ریاستش برای فوتبال می گفتند اما انگار بر سر زبان ها افتاد تا بالاخره به دیروز رسیدیم. و احراز صلاحیت را به فردی تایید کرد که تنها در یک قسمت از سوء مدیریت خود حدود 200 میلیارد تومان از خزانه ملی کشور ضرر کرد. کاندیدایی که ایراداتش را در پرونده بزرگ فولاد می توان دید اما در تلویزیون زنده همه را به سخره می گیرد و از اقداماتی که منجر به نابودی فوتبال و غارت بیت المال شد دفاع می کند.

اتفاق تلخی است که شاهد کسانی باشیم که در مورد فوتبال تصمیم می گیرند که در سال های گذشته و حتی امروز بیشترین ضرر را به فوتبال وارد کرده اند. تاج یک طرف ماجراست و میرشاد مجدی طرف دیگر. سرپرستی که دوران حضورش در فوتبال منجر به انشعاب تیم ملی و فروپاشی تیم امید شد. رئیسی که از جای دیگری شروع کند، از همان جایی که با مشورتش وارد میدان انتخابات شد. از گزینه سوم بهتر است نگوییم مهر سکوت بر لب است تا فقط در بین نامزدها باشد!

تکه های پازل رسوایی فوتبال ایران در جام جهانی به قدری خوب چیده شده بود که حتی تمام فریادهایی که در یک ماه اخیر بلند شد به گوش نمی رسید تا اینکه به جایی رسیدیم که با تائید این پازل، پازل کامل شد. صلاحیت این سه مرد . حالا آنهایی که برای آبروریزی فوتبال ایران نقشه می کشیدند باید خوشحال باشند. با انتخاب هر یک از این سه گزینه به هدف خود می رسند. مقامات قضایی و نظارتی که از آثار شوم سرقت خیابانی می گفتند و حق هم دارند، اکنون فقط نظاره گر این نابودی نهایی ذهن و روان مردم هستند!

دیدگاهتان را بنویسید