رونالدو تمام شد چرا آن توپ را گل نکردی کریس؟

در حالی که منچستریونایتد عصر امروز در لیگ اروپا موفق شد رقیب قبرسی اومونیا نیکوزیا را با نتیجه 3-2 شکست دهد، فرصت گلزنی از دست رفته کریستیانو رونالدو خبرساز شد.

کریستیانو رونالدو از ابتدا امشب در حالی به میدان رفت که قبل از شروع بازی به 699 گل رسیده بود و امیدوار بود مقابل رقیب ضعیف یونایتد اومونیا به 700 گل برسد. اما با وجود اینکه کریستیانو در این دیدار چندین موقعیت برای گلزنی داشت، نتوانست دروازه حریف قبرسی را باز کند.

در یکی از آن موقعیت ها، همه چیز برای کریستیانو آماده بود تا با یک ضربه نه چندان دشوار دروازه اومونیا را باز کند. اما او این فرصت بی نظیر را برای مواجهه با انتقادات تند در شبکه های اجتماعی نیز از دست داد.

با این موقعیت که در دقایق پایانی بازی باز شد، رونالدو عملا در مقابل دروازه خالی قرار گرفت اما هرگز موفق به گلزنی نشد. مارکوس رشفورد که در طول بازی دو بار برای یونایتد گلزنی کرد و خودش هم می توانست هت تریک کند، ترجیح داد توپ را به کریستیانو بدهد اما او نتوانست گلزنی کند.

رونالدو تمام شد  چرا آن توپ را گل نکردی کریس؟

رونالدو تمام شد  چرا آن توپ را گل نکردی کریس؟

یکی از کاربران در توییتر نوشت: «رونالدو احتمالاً مشکل روانی دارد، در غیر این صورت بازیکنان ضعیف‌تر از او این فرصت را رقم خواهند زد. اگر کریستیانو پیشرفت کند و زمان بازی بیشتری به دست آورد، احتمالاً بر این مانع ذهنی غلبه خواهد کرد، اما باز هم احتمال باخت امشب نابخشودنی است.”

کاربر دیگری گفت: متاسفم که می گویم اما حقیقت این است که رونالدو تمام شده است.

رونالدو تمام شد  چرا آن توپ را گل نکردی کریس؟

اکانت توئیتر کات آفساید نیز درباره فرصت طلایی از دست رفته رونالدو نوشت: برای رونالدو چیزی بدتر از این نیست که در لیگ اروپا مقابل تیمی مثل اومونیا نیکوزیا از فاصله شش پایی دروازه خالی را بزند.

رونالدو تمام شد  چرا آن توپ را گل نکردی کریس؟

دیدگاهتان را بنویسید