زمانی که خشم مردم از جاسوسی انگلیس با نوشتن شعار بر دیوار سفارت نمایان شد

ساعت: 19:35
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۲۶
کد خبر: 1922944

در روزهای اخیر انتشار خبر اعدام جاسوس انگلیسی خشم مردم ایران را علیه سیاست انگلیس در قبال کشورمان برانگیخته است که شب گذشته در قالب شعارهایی بر دیوار سفارت آن کشور نوشته شده بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ از آخرین ساعات شب گذشته (یکشنبه 4 دی ماه) عکس هایی در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود که نشان می دهد سفرای خارجی انگلیس، فرانسه و آلمان در تهران از شعارهای نوشته شده بر دیوار انگلیسی ها بازدید می کنند. سفارت در تهران

روز شنبه هفته جاری (۲۴ ژانویه) قوه قضاییه اعلام کرد که حکم اعدام علیرضا اکبری، همکار سابق دبیرخانه شورای امنیت ملی، به جرم اقدام علیه امنیت داخلی از طریق انتقال اطلاعات به سرویس های اطلاعاتی انگلیس اجرا شده است.

اکبری همچنین اطلاعاتی در مورد شهید فخری زاده به Mi6 داده بود و انتشار این خبر خشم مردم ایران را از سیاست های انگلیس در قبال کشورمان برانگیخت که شب گذشته در قالب این شعارها خود را نشان داد.

همچنین وزیر خارجه انگلیس اعلام کرد که به طور موقت سفیر این کشور در تهران را برای «مشاوره» احضار کرده است. به گفته کارشناسان، واکنش این سطح به اعدام علیرضا اکبری نشان از اهمیت این کار برای سرویس جاسوسی انگلیس دارد.

دیدگاهتان را بنویسید