زمان کشف بمب استقلال

زمان کشف بمب استقلال

صبح امروز باشگاه استقلال با واریز مبلغ رضایت نامه به باشگاه سانتا کلارا در تلاش بود تا مجوز حضور این بازیکن در تمرین را بگیرد. به نظر می رسد تا پایان وقت اداری بتواند این کار را انجام دهد و محمد محبی نیز فردا در تمرین آبی پوشان حاضر شود.

رسانه های پرتغالی مبلغ توافق محمد محبی را 200 هزار دلار اعلام کردند و گفتند که حضور محمد محبی در جمع آبی ها یک ساله و به صورت قرضی خواهد بود. پرتغالی با محمد محبی برای تیم استقلال موافقت کرد به این امید که این بازیکن به لطف درخشش در این تیم وارد اردوی تیم ملی فوتبال ایران شود و با حضور در جام جهانی بازیکن گران تری شود.

محمد محبی پس از بازی در استقلال تنها یک فصل با تیم پرتغالی قرارداد خواهد داشت و شاید این باشگاه در پایان این فصل این بازیکن را به صورت دائم به تیم جدید منتقل کند.

حضور یا عدم حضور محمد محبی در بازی استقلال – سپاهان به نظر ساپینتو بستگی دارد. محمد محبی پیش از عزیمت به تهران در تمرینات و دیدارهای دوستانه تیم سانتا کلارا عملکرد خوبی داشت و حتی در دیدار مقابل ریو آوه برای تیمش گلزنی کرد. او از نظر بدنی شرایط حضور در ترکیب آبی ها را دارد. اما ساپینتو نمی تواند از این بازیکن در ترکیب ثابت آبی ها برای هماهنگی با سایر بازیکنان در دیدار مقابل سپاهان استفاده کند.

دیدگاهتان را بنویسید