زمین جدید و عجیب ستاره پرسپولیس; واکنش جنجالی یکی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون

زمین جدید و عجیب ستاره پرسپولیس;  واکنش جنجالی یکی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون

احسان اصولی با اشاره به حضور جمعی از کارکنان دولت از جمله معاون بانوان و خانواده رئیس جمهور در تمرین تیم ملی فوتبال بانوان گفت: همانطور که می دانید تیم ملی فوتبال بانوان برای اولین بار این فرصت و افتخار را پیدا کرد. رویداد تاریخی مسابقه . . از جام ملت های آسیا دیدن کنید. معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، جمعی از نمایندگان مجلس، رئیس فراکسیون زنان مجلس، معاون بانوان وزارت ورزش از اردوی تیم ملی بازدید کردند. برندگان تیم ملی و سرمربی نیز صحبت کردند. اما فضای حمایتی برای تشویق این عزیزان فراهم شد.

وی در پاسخ به حمایت مالی داوران در لیگ برتر و عدم پوشش لباس داوران در لیگ بانوان، گفت: گفته می شود در گذشته با نفت پارس قرارداد بسته شده بود و تا پایان سال اعتبار داشت. این یکی. عادلانه نبود، مذاکراتی با این شرکت انجام شد و در حال نهایی کردن قرارداد جدید هستیم، آنچه ما انتظار داریم و انتظار اسپانسر و حامی تیم ملی، نهایی خواهد شد، این قرارداد در گذشته وجود داشته است و تعهدات و بندهای خدای ناکرده قراردادها تا پایان سال باقی نمانده و با رفع مشکلات و موانع قرارداد جدید را نهایی خواهیم کرد.

سپس عضو هیئت مدیره فدراسیون فوتبال درباره وضعیت مهدی مهدوی کیا و حملات به سرمربی تیم ملی امید سکوت کرد.

از او درباره صدای منتشر شده محمدحسین کنعانی زادگان و اطرافیانش با ملی پوش پرسیده شد که گفت: در فدراسیون و در حوزه هیات مدیره کار کردیم. حوزه کاری من مشخص است. پاسخگوی انواع سوالات فوتسال و بازاریابی هستم. در موارد دیگر می گویید بقیه دوستان شما هستند.

اصولی درباره وضعیت قرارداد محمد ناظم الشریعه با تیم ملی فوتسال نیز گفت: آقای ناظم الشریعه تا پایان سال قرارداد دارد. ما یک سری شاخص ها و قالب ها برای انتخاب هایمان به خصوص در زمینه سرمربی ایجاد می کنیم و نمونه هایی را در این قالب قرار می دهیم و کسی که بیشترین امتیاز و بهترین شرایط را داشته را انتخاب می کنیم. در نهایت انتخاب ما به هیئت مدیره می رسد.

وی در واکنش به اینکه آیا وحید شمسایی سرمربی تیم ملی می شود، سکوت کرد و گفت: مهمترین رویداد فوتسال کنونی مسابقات زیر ۱۹ سال در کافا است که در قرقیزستان قطعی شد.

دیدگاهتان را بنویسید