زنی مطلقه، قربانی رابطه پنهانی با مردی متاهل

مرد جوان متهم به قتل یک زن و فرار از ترس آبروی خود برخلاف اعترافات اولیه مدعی است که مرتکب قتل نشده است.

زنی مطلقه، قربانی رابطه پنهانی با مردی متاهل
متهم که مردی جوان است مدعی شد با مقتول رابطه داشته اما او را نکشته است، هرچند قبلا به قتلش اعتراف کرده بود.

گزارش ناپدید شدن زن 33 ساله به نام سوگل توسط مادرش تشکیل شد. گفت: دخترش تنها زندگی می کند و مدتی است که از او خبری ندارد.

این زن گفت: چند روزی است که از دخترم خبری ندارم و وقتی با تلفن همراهش تماس می‌گیرم کسی جواب نمی‌دهد. همسایه ها هم ادعا می کنند که چند روزی است دخترم را ندیده اند. من نگران هستم و می ترسم که برای دخترم اتفاقی افتاده باشد.

با این شکایت ماموران پلیس به منزل زن مطلقه رفته و پس از بازکردن در با جسد وی مواجه شدند که شواهد نشان می داد این زن تنها قربانی جنایت یکی از آشنایان بوده است. جسد برای بررسی پزشکی قانونی ارسال شده و پلیس در تلاش برای حل معمای جنایت است.

ماموران در اولین مرحله از تحقیقات با مراجعه به دفتر تلفن زن مجرد از رابطه پنهانی او با مردی متاهل به نام احسان مطلع شدند.

احسان 35 ساله به عنوان اولین مظنون ردیابی و دستگیر شد و به قتل یک زن مطلقه اعتراف کرد. گفت: روز قبل به خانه سوگل رفته بودم که با هم دعوا کردیم و با چاقو او را کشتم و فرار کردم.

متهم با بازسازی صحنه جنایت در شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران از خود دفاع کرد.

در ابتدای جلسه والدین دم درخواست انتقام را مطرح کردند. احسان سپس جای متهم را گرفت و منکر اتهام قتل شد.

احسان در تشریح جزئیات این حادثه گفت: متاهل بودم اما رابطه خوبی با همسرم نداشتم. پس من مدتی بود که سوگل را می شناختم و با هم رفت و آمد داشتیم. اما من هرگز به خانه او نرفته بودم. آن روز مرا به خانه اش دعوت کرد، اما من دعوتش را نپذیرفتم. با ماشین دنبالش رفتم تا برای تفریح ​​بروم بیرون. او با اصرار از من خواست وارد خانه شوم. من هم قبول کردم و به خانه سوگل رفتم و با اصرار او با او ارتباط برقرار کردم. وقتی می خواستم از خانه بیرون بروم، سوگل از من خواست تا مبلغ زیادی به او بپردازم. به او گفتم پول ندارم. او اصرار داشت پول بگیرد و با هم دعوا کردیم.

متهم ادامه داد: دستکش به دست داشتیم که چاقوی میوه خوری را از روی میز برداشتم و یک ضربه به صورت و یک بار به کتف سوگل زدم و بلافاصله از خانه خارج شدم. به من اعتماد کنید، من دیگر او را نزدم و نمی دانم پزشکی قانونی چگونه بریدگی های متعدد را روی بدن زن جوان حساب کرده است. من اتهام قتل را نمی پذیرم زیرا زمانی که از خانه سوگل خارج شدم او زنده بود. ممکن است شخص دیگری به دنبال من به آنجا رفته و او را کشته باشد. من سوگل را نکشتم.

پس از پایان دفاعیات متهم، قضات برای تکمیل تحقیقات جلسه را به تعویق انداختند.

در حالی که بررسی مجدد پزشکی قانونی نشان می داد سوگل با ضربات متعدد چاقو به بدنش کشته شده است، احسان برای بار دوم از خود دفاع کرد.

در این دیدار احسان باز هم اصرار به بی گناهی خود کرد و گفت: «باور کنید من فقط دو بار با چاقوی میوه خوری به بازو و شانه سوگل زدم که ضربه ها عمیق و کشنده نبود.» نمی دانم برای سوگل چه آمده است. بعد از اینکه من خانه شما را ترک کردم و چه کسی به آنجا رفت. من سوگل را نکشتم و اتهام قتل را قبول ندارم.

در پایان جلسه قضات برای صدور رأی وارد دادگاه شدند.

دیدگاهتان را بنویسید