سامان قدوس برای برنتفورد دارایی ارزشمندی است!

به گزارش روزنامه انگلیسی گاردین؛ چند ماه اخیر برای سامان قدوس، بازیکن ایرانی خنده‌دار بود زیرا او فکر می‌کرد دوران سه ساله‌اش در برنتفورد به پایان رسیده است و حتی در ماه می از سوی باشگاه اعلام شد که قدوس به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا شده است.

بر اساس این گزارش؛ از سوی دیگر اواخر مرداد ماه اعلام شد که سامان قدوس با قراردادی یک ساله به لندن و برنتفورد بازگشته است. این ملی پوش ایرانی حتی جایزه بهترین گل لیگ برتر انگلیس در ماه اکتبر را نیز از آن خود کرد. او در دیدار مقابل برنلی با یک ضربه زیبا دروازه حریف را باز کرد. سامان کودوس نمی توانست انتظار داشت که در برنتفورد به عنوان مدافع کناری استفاده شود. کودوس که یک بازیکن تهاجمی است، در 4 بازی اخیر برنتفورد در پست دفاع کناری حضور داشته است و انتظار می‌رود که برای پنجمین بار متوالی مقابل استون ویلا در همین پست حضور داشته باشد.

گاردین در پایان این گزارش که به 10 نکته مهم از هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس اختصاص داشت، نوشت: انعطاف پذیری موضوع مهمی در فوتبال مدرن است و سامان کودوس نشان داده که سرمایه ارزشمندی برای توماس است. فرانک (سرمربی برنتفورد). چیزی که می تواند شاهد ماندن سامان کودوس برای یک فصل دیگر در برنتفورد باشد.