سامان قدوس در آستانه جدایی از لیگ انگلیس است

با این حال به نظر می رسد دلیل عدم حضور کودوس در اردوی تیم ملی به بحث جدایی او از برنتفورد و ترک لیگ برتر انگلیس مربوط نمی شود.

کودوس در حال حاضر یکی از اهداف نقل و انتقالات باشگاه مالمو سوئد است و مذاکرات فشرده ای برای انتقال او به لیگ سوئد (آلسونسکان) و باشگاه سابق زلاتان ابراهیموویچ در جریان است.

وب سایت سوئدی Fotbollskanalen گزارش داده است که مالمو در تلاش است تا سنتز را از برنتفورد به خدمت بگیرد.

در بخشی از این گزارش آمده است: «مالمو در فصل گذشته در Allsvenskan رتبه هفتم را به پایان رساند و اکنون سخت تلاش می کند تا امسال پیشرفت کند. هنریک رایدستروم مربی جدید این تیم است و باشگاه همچنین با چندین بازیکن جدید مانند استفانو وکیا، تاها علی، درک کورنلیوس و گابریل بوسانلو قرارداد امضا کرده است. به گفته چندین منبع، آنها اکنون در تلاش برای جذب سامان قدوس از برنتفورد هستند.

قدوس سابقه بازی در لیگ سوئد را دارد. او چندین فصل موفق را با اوسترشوندز سپری کرد و در تابستان 2018 به آمیان منتقل شد و پس از دو سال کودوس به برنتفورد رفت و در چمپیونشیپ بازی کرد و سپس با این تیم به لیگ برتر انگلیس صعود کرد.

اگرچه کودوس فرصت های بیشتری برای بازی در چمپیونشیپ داشت، اما در لیگ برتر بیشتر روی نیمکت بود. او در این فصل تنها در 10 بازی به عنوان بازیکن تعویضی و با زمان کم به میدان رفته است.

قرارداد کودوس با برنتفورد در تابستان به پایان می رسد و مالمو او را قبل از شروع فصل جدید لیگ برتر سوئد می خواهد. به گفته رسانه های سوئدی، هنوز توافقی صورت نگرفته و تکمیل این معامله زمان زیادی طول خواهد کشید.

«دنیل اندرسون» مدیر ورزشی باشگاه مالمو اخیرا به سوالی درباره احتمال جذب سامان کودوس پاسخ روشنی نداده و گفته این بازیکن متعلق به یک باشگاه لیگ برتری است.

این در حالی است که پنجره نقل و انتقالات فوتبال سوئد تا دو روز دیگر یعنی سه شنبه 28 مارس بسته می شود.

دیدگاهتان را بنویسید