ساپینتو به سیم نهایی ضربه زد. عصبانیت سرمربی استقلال قبل از ترک ایران

ساپینتو به سیم نهایی ضربه زد.  عصبانیت سرمربی استقلال قبل از ترک ایران

کمیته انضباطی نتایج دیدار مس کرمان – استقلال را اعلام کرد که در آن سرمربی تیم استقلال دو جلسه محروم شد که یکی از آن ها محروم شد. بر این اساس ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال به دلیل رفتار نادرست خود در قبال مسئول مسابقه و تحریک عمومی هنگام خروج از زمین مسابقه، دو جلسه (یک جلسه تا پایان فصل محروم خواهد شد) محروم شد. 2 میلیارد ریال تحمیل شد. این تصمیم در رابطه با جریمه قابل اعتراض است. بر این اساس رضا جاودانی، عضو کمیسیون انضباطی فدراسیون فوتبال نیز درباره اعتراض شدید باشگاه استقلال مبنی بر ضرب و شتم ساپینتو در کرمان گفت: اگر به اتفاقات بازی مس نگاه کنیم، باشگاه استقلال حتی نداد. دو خط دفاع از ساپینتو و اگر این کار را کردند، مصاحبه ها و اظهارات زیادی وجود داشت. باید بتوانند آن را ثابت کنند و دلایل برهان روشن است. همانطور که گفتم طبق قانون ملاک تصمیم گیری کمیته انضباطی گزارش ناظر و داور است مگر اینکه دلایل جدی برای اثبات نادرستی آن وجود داشته باشد. «این درست نیست که از آنها بخواهیم شهادت بدهند که او مورد ضرب و شتم و نفرین قرار گرفته است.

از سرگیری فعالیت باشگاه استقلال با تصمیم نهایی ساپینتو

بر این اساس فرشید سمیعی معاون حقوقی استقلال در پاسخ به اظهارات جاودانی گفت: در خصوص بازی با مس کرمان به دلیل شلوغی پیست تارتان و اینکه همه دارند آقای مس کرمان را می کشند شکایتی از باشگاه مس وجود دارد. ساپینتو از هر طرف و ما شکایت جداگانه دیگری برای کتک زدن او در راهروی منتهی به رختکن ارائه کردیم. این در شرایطی است که شکایت دیگری از سرمربی مس که سرمربی استقلال را شکست داد و لایحه را ارائه کرد، مطرح کردیم. وی ادامه داد: در خصوص شکایت باشگاه مس کرمان، کمیته انضباطی آنقدر عجله داشت که تصمیم بگیرد که نه تنها جلسه را غیر حضوری برگزار کرد، بلکه ابلاغ تقدیم لایحه و دفاعیات پس از آن به دست ما رسید. رای صادر شده بود، در حالی که دفاعیات و مدارک خود را ارائه کرده بودیم، آماده تشکیل پرونده شده بودیم، اما آنها برای صدور حکم علیه ساپینتو آنقدر عجله داشتند که نه تنها جلسه را غیابی برگزار کردند، بلکه اخطاریه دریافت کردیم. دفاعیات پس از صدور حکم

با توجه به تصمیم نهایی ساپینتو، ما بررسی مجدد خود را ارائه کرده ایم. ما همیشه در اسرع وقت به تعهدات قانونی خود عمل می کنیم، اما عجله و اصرار بر قضاوت در مورد ساپینتو باعث شد که این تصمیم زودتر اعلام شود، در حالی که متاسفانه این تصمیم بر اساس یک سری گزارش های غیرمستند بوده و دفاعیات مستند ما همراه با دلایل ما است. در راهشان. امیدوارم در آینده یک طرح هشدار کاذب در آیین نامه انضباطی وجود داشته باشد.» وی در خصوص دیدار استقلال و پیکان گفت: آقای حسینی از کلمه گوساله استفاده کرد که البته مبهم به نظر می رسد اما آیا گوساله جزو حیوانات نیست؟

ساپینتو از تصمیم کمیته انضباطی عصبی است

به گزارش خبرها، ساپینتو که دو عصر پیش برای گذراندن تعطیلات کوتاه به پرتغال رفته بود، در آخرین ساعات شب قبل از سفر از تصمیم کمیته انضباطی علیه خود مطلع شد و به شدت عصبانی شد. او در جمع نزدیکانش هم از این موضوع گلایه کرد و گفت که این رفتار حق من نیست که حالا که استقلال دوباره به جمع مدعیان بازگشته است، به هر دلیلی می خواهند مرا محروم کنند. بر اساس شنیده ها این مربی امروز به تهران بازخواهد گشت تا تمرین آبی ها پس از دو روز استراحت با هدایت این سرمربی انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید