ساپینتو به عنوان جانشین ستاره استقلال منصوب شد

ساپینتو به عنوان جانشین ستاره استقلال منصوب شد

سرمربی پرتغالی استقلال در چند روز اخیر با نگاهی به شرایط بازیکنان این تیم در خط هافبک قصد داشت مرد مورد نظر خود را به جای سعید مهری انتخاب کند.

سعید مهری که در 23 هفته گذشته 4 کارت زرد گرفت و برای همراهی استقلال در دیدار با ذوب آچان یک جلسه محروم شد، قطعا در بازی هفته 24 نمی تواند تیمش را همراهی کند. به همین دلیل سرمربی پرتغالی استقلال قصد دارد یکی از این دو بازیکن را برای این منظور در ترکیب خود قرار دهد.

با توجه به مصدومیت دو استقلالی در هفته های اخیر، این احتمال وجود دارد که یکی از مهدی مهدی پور یا زبیر نیک نفس جمعه شب مقابل ذوب آخان به میدان برود.

با توجه به آشنایی مهدی مهدی پور با شرایط تیم ذوب آخان که سابقه بازی در این تیم را نیز در کارنامه دارد و همچنین انگیزه های بالایی که در این مدت و غیبت در ترکیب برای این بازیکن ایجاد شده است، این احتمال وجود دارد که مهدی پور در این مدت حضور داشته باشد. از ابتدا در ترکیب تیم قرار گیرد، اما هرگونه تغییر در این زمینه قبل از شروع بازی امکان پذیر است.

لازم به ذکر است؛ دیدار تیم های استقلال و ذوب آهن از ساعت 19:30 روز 20 فروردین ماه جاری در ورزشگاه آزادی آغاز می شود. دیدار اول دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

دیدگاهتان را بنویسید