انتخاب اول هواداران استقلال به عنوان جانشین ساپینتو

جواد نکونام به همراه محمد ربیعی، ساکت الهامی و علیرضا منصوریان چهار گزینه پیشنهادی اعضای کمیته فنی باشگاه استقلال برای هدایت تیم استقلال هستند. در میان گزینه های موجود، بیشتر هواداران استقلال علاقه مند هستند که جواد نکونام هدایت آبی ها را بر عهده بگیرد. این سوال از پیام هایی که هواداران تیم استقلال در فضای مجازی بارگذاری کرده اند مشخص می شود. همچنین برخی از هواداران استقلال مقابل باشگاه استقلال تجمع کردند و از حجت کریمی خواستند تا در صورت حضور سرمربی ایرانی سرپرست کادر فنی استقلال، جواد نکونام را برای این سمت انتخاب کند.

گفته می شود اعضای کمیته فنی باشگاه استقلال بیشتر بر این عقیده اند که یک مربی ایرانی هدایت آبی ها را بر عهده بگیرد. انگیزه آنها از سپردن هدایت آبی ها به سرمربی ایرانی نیز روشن و آشکار است. به گفته اعضای کمیته فنی باشگاه استقلال، این مربی خارجی شاید نتواند مانند ریکاردو ساپینتو جامی را برای این تیم به ارمغان بیاورد که دلیل آن عدم شناخت در اولین فصل حضورش در استقلال است. از سوی دیگر حضور مربی خارجی در استقلال در صورت تکرار هزینه های مالی اضافی برای باشگاه استقلال به همراه خواهد داشت.

در بین گزینه های ایرانی، هواداران استقلال می خواهند جواد نکونام هدایت این تیم را بر عهده بگیرد. این طبیعی است زیرا جواد نکونام در گذشته بازیکن استقلال بوده و به همراه فولاد در سال های اخیر تجربه خوبی در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا کسب کرده است. جواد نکونام جدای از عملکرد خوب فولاد در لیگ قهرمانان آسیا، با این تیم قهرمان سوپرجام و جام حذفی شد. او در کارنامه جواد نکونام، تیم نساجی را پس از 24 سال به دسته اول فوتبال کشور رساند. علیرضا منصوریان در گذشته آزمون خود را در استقلال پس داده است، این نظر هواداران استقلال در مورد این گزینه است. از سوی دیگر بر این عقیده اند; محمد ربیعی و ساکت الهامی همچنان فاقد تجربه هدایت کادر فنی استقلال هستند و بهتر است مدیریت این تیم را به مربی باتجربه تری بسپاریم.

دیدگاهتان را بنویسید