انتخاب عجیب ساپینتو، تم اول و آخر هواداران استقلال

انتخاب عجیب ساپینتو، تم اول و آخر هواداران استقلال

ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی تیم استقلال پس از پایان دیدار این تیم مقابل ملوان بندرانزلی (که برخی از بازیکنان این تیم برای اولین بار در ترکیب استقلال به میدان رفتند) به موضوع مهمی برای ایجاد انگیزه در همه اعضا اشاره کرد. از تیمش .

سرمربی 50 ساله استقلال در آن روز گفته بود قصد دارد در لیگ برتر یا سایر رقابت ها مانند جام حذفی، تمامی بازیکنان فهرست استقلال را به میدان بفرستد. او در آن چند هفته از حمیدی فر، زواری، میرزایی و دیگر بازیکنان جوان یا کم بازی استقلال در ترکیب خود استفاده کرد تا اینکه علیرضا رضایی در نیمه اول بازی مقابل مسجد سلیمان مصدوم شد و سینا سعیدی فر، دروازه بان جوان استقلال. انتخاب شد. نیز به میدان فرستاده شد.

سعیدی فر دروازه بان 21 ساله تیم فوتبال امید استقلال در دقیقه 46 دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان در ساپینتو وارد زمین شد که اولین و آخرین هدف هواداران حاضر در ورزشگاه بود. به شدت تشویق شد که به قولی که هستید عمل کنید

در حال حاضر تنها بازیکن استقلال که در این فصل برای این تیم به میدان نرفته است سبحان كاغانی است. بیژن طاهری سرپرست تیم استقلال از وضعیت این بازیکن خبر داد. لیست بازیکنان استقلال اعلام نشد.

بنابراین با نگاهی به آمار حضور بازیکنان استقلال در رقابت های لیگ برتر، در حال حاضر بازیکنی وجود ندارد که برای این تیم بازی نکرده باشد. حتی عزیزبک امانوف که چندی پیش خبر جدایی اش از استقلال داده شد، در دقیقه 87 به مصاف گل گهر سیرجان رفت و سه دقیقه در ترکیب استقلال حاضر شد.

دیدگاهتان را بنویسید