ادعای عجیب یاشکسوت استقلال: ساپینتو را آوردند تا دهان هواداران را ببندند

ادعای عجیب یاشکسوت استقلال: ساپینتو را آوردند تا دهان هواداران را ببندند

عباس سرخاب بازیکن سابق تیم استقلال درباره آغاز تمرینات این تیم در بیست و دومین دوره لیگ برتر گفت: درگیر جزییات برنامه های تمرینی استقلال نیستم و از تفکرات مدیران باشگاه اطلاعی ندارم. . دلیلش هم این است که ما هم مثل دیگران از طریق رسانه ها از اتفاقات باشگاه مطلع می شویم و هیچکس نمی تواند به این تیم نزدیک شود.

استقلال واقعی در بدنه باشگاه نداریم!

وی افزود: با همه اینها فکر می کنم استقلال همچنان با تفکرات گذشته جلو می رود. چون اطرافیان مستقل نیستند. نمی خواهم از باشگاهی مثل پاس تهران اسم ببرم اما اطرافیان مدیریت استقلال و بدنه باشگاه استقلال واقعی نیستند. شاید این برنامه ریزی هایی است که برای مستقل نشدن انجام می شود. چون حتی آقای مظلومی هم که خودش استقلالی است جز تایید و تکرار صحبت های آقای عیارلو هیچ اطلاعاتی به مخاطبان باشگاه نمی دهد. او فقط حرف های مدیرعامل را تکرار می کند.

آیا یک تحلیلگر ایرانی به ساپینتو کمک نمی کرد؟

بازیکن قدیمی استقلال خاطرنشان کرد: مشکلی در کار استقلال ندیده ام، اما خارجی بودن همه اعضای کادر فنی حتی آنالیزور این تیم نوعی بی توجهی به مربیان بومی کشورمان است. یعنی ما در کشورمان بدنساز نداریم؟ آیا آنالیزور نداریم؟ آیا نباید از استعدادها و نیروهای ایرانی در همه امور استفاده کرد؟

آیا مربی دانش بنیان فقط برای تیم ملی خوب است؟

سرخاب تاکید کرد: چطور برای تیم ملی خود به دنبال مربی بومی هستیم و در باشگاه هایمان همه امور به خارجی ها سپرده می شود؟ آیا این بدان معناست که مربیگری دانش بنیان فقط برای تیم ملی مفید است و مهم نیست در باشگاه ها چه اتفاقی می افتد؟ سپاهان کادر فنی خود را آزاد کرد، پرسپولیس مربی خارجی گرفت و سرمربی تراکتورسازی خارجی است. البته این شرایط می تواند به پیشرفت فوتبال کمک کند اما در نهایت روی تیم ملی تاثیر می گذارد.

سبک های مختلف باشگاهی به تیم ملی آسیب می زند

سرخاب یادآور شد: وقتی مربیان کشورهای مختلف در باشگاه هایی با سبک های مختلف فوتبال کار کنند در نهایت تیم ملی متضرر می شود. چون کاملا مشخص است که باشگاه ها مربی را بر اساس وحدت انتخاب نمی کنند، بلکه به حرف دلال گوش می دهند. یک دلال با مربیان برزیلی، یکی با مربیان کروات، یکی با مربیان پرتغالی و دیگری با ایتالیایی کار می کند. این همه سبک متفاوت و طرز فکر متفاوت در نهایت وقتی بازیکنان شاغل در لیگ در کنار هم در تیم ملی هستند، مشکلاتی را به همراه خواهد داشت.

سرمربی تیم ملی رفتار گستاخانه ای دارد

وی افزود: متاسفانه مسئولیت فوتبال ما به دست یک مشت دلال افتاده است. وزارت ورزش که زیاد به این مسائل نمی پردازد و رئیس فدراسیون که هیچ اختیاری ندارد وگرنه رفتار سرمربی تیم ملی اصلا در خور فدراسیون فوتبال ما نبود. رفتار غیرصادقانه نسبت به مربی که تیم ملی را به جام جهانی رساند.

بگذارید اسکوچیچ پیشتاز شود

پیشکسوت فوتبال بومی کشورمان یادآور شد: چطور اسکوچیچ در زمانی که تیم ملی را به جام جهانی رساند مربی کوچکی نبود؟ آیا او بلافاصله کوچک شد؟ این مربی موجی از خوشحالی به ملت ایران داده، حالا که به این جایگاه رسیده، بماند و لذت ببرد. در عوض بعد از جام جهانی یک مربی دیگر بیاورید و تیم ملی را به هرکسی که دوست دارید بسپارید.

ساپینتو را آوردند تا دهان مردم را ببندد

سرخاب درباره وضعیت استقلال با سرمربی پرتغالی اش گفت: متأسفانه هیچ فکری پشت جذب سرمربی استقلال نبوده است، مشخص شد که ساپینتو را فقط برای بستن دهان مردم انتخاب کرده اند. من هیچ چیز مثبت و رو به رشدی در باشگاه استقلال نمی بینم. این سبک کار در استقلال اشتباه است و هیچ منطقی پشت آن نیست. همانطور که در فدراسیون می بینیم.

مربیان سفارشی به فوتبال ایران آسیب می زنند

وی ادامه داد: فوتبال ما رو به رشد نیست و کاملا مشخص است که در سال های آینده آسیب های زیادی خواهد دید. . همه چیز بر اساس سفارش، توصیه و دوستی در پشت صحنه است.

فوتبال را در کشور شکستند

سرخاب در پایان تاکید کرد: وقتی هر یک از باشگاه های ماه با سبک فوتبال یک کشور بازی می کنند، این پراکندگی تاکتیکی نه تنها برای تیم ملی ما بی فایده است، بلکه روند رشد فوتبال ما را نیز مختل می کند.

دیدگاهتان را بنویسید