مدیران پرواز باید چمدان هایشان را ببندند/ برای رفع مشکلات اقتصادی به قزوین آمدم

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح قزوین; محمدمهدی علایی شب گذشته در مراسم تودیع و معارفه استاندار قزوین در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) اظهار داشت: استان قزوین در تمامی حوزه های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و گردشگری دارای ظرفیت مطلق و نسبی است. با استفاده از این مزیت ها می توانیم شرایط بهتری را فراهم کنیم.

وی افزود: به عنوان نماینده دولت سیزدهم در استان قزوین به مقام معظم رهبری دستور داده ام که «در هر سمتی که دارید تصور کنید مرکز دنیا اینجاست» اولویت اصلی من است و از مدیران انتظار دارم. برای خدمت به همان دیدگاه. داشتن مردم.

استاندار قزوین ادامه داد: نگاه من گام دوم در اجرای موارد مشمول بیانیه خواهد بود و انقلابی گری را در کنار عقلانیت و استفاده از خرد جمعی و مشارکت همگانی کارشناسان در روستا و بهره مندی از جوانان را دنبال خواهم کرد. انرژی و پیشنهادات نخبگان.”

علایی گفت: همه مدیران استان موظف به پیشرفت در شاخص های مختلف به مرور زمان خواهند بود وگرنه بهانه قابل قبولی نیست.

این مسئول تاکید کرد: اولویت اصلی من رسیدگی به امور اقتصادی استان خواهد بود تا وضعیت قزوین بهتر شود و با بهبود وضعیت اقتصادی استان حتی بتوانیم به سایر استان ها کمک کنیم.

وی گفت: یکی از ویژگی های قابل توجه مردم قزوین اخلاق مداری است و علیرغم اینکه به این استان می گویند سیاسی است اما انتظار دارم هم مسئولان و هم مردم در عرصه سیاسی اخلاق مداری داشته باشند.

استاندار قزوین با اشاره به کلیدواژه انسجام در حل مشکلات استان گفت: همه ما مسئول بهبود زندگی مردم و ایجاد امید در آنها هستیم که در گذشته آسیب دیده است.

علایی ادامه داد: بسیاری از مشکلات امروز کشور نتیجه تصمیمات اشتباه گذشته است. مثل وضعیت ارزی که در زمان اتخاذ این تصمیم گفتیم اشتباه بود اما کاری که نباید می کردند و امروز نتیجه آن را می بینیم.

این مسئول تاکید کرد: یکی از معضلات ناخوشایندی که در استان قزوین شاهد آن هستیم بحث مدیرانی است که ساکن استان نیستند و ناظر پرواز هستند در حالی که همه مدیران حتی مدیران غیر بومی مجبور به سکونت در استان هستند. با خانواده هایشان.»

وی افزود: اگر شاهد نظارت بر ترافیک هوایی هستیم برای ما قابل قبول نیست، مدیرانی که قادر به رعایت این اصل نیستند، بهتر است در محل زندگی خود به همراه خانواده خود باشند و عرصه را به روی سایر مدیران باز کنند. می تواند به مردم در اقامتگاه در حومه شهر، باز خدمت کند.

استاندار قزوین با بیان اینکه مبارزه با فساد در استان بسیار جدی خواهد بود، گفت: اصل در انتخاب مدیران کارآمدی و پایبندی به آرمان های نظام انقلابی است، بنابراین بومی بودن یک مزیت است اما نه اصل

4e18488d 9739 4f5e 9ecf f8dace4a1cab خبر خاکستری

برخی در گذشته از این فرصت برای پیشروی از نخبگان قزوین استفاده کرده اند

آیت الله عبدالکریم عابدینی در مراسم تکریم و تقدیم استاندار قزوین با تبریک میلاد امام حسن عسکری(ع) گفت: و ما سختی های امام حسن عسکری(ع) و در حقیقت ائمه اطهار(ع) هستیم. دارایی های بزرگ معنوی ما

وی با اشاره به حدیثی از امام حسن عسکری(ع): دو جمله از امام خمینی (ره) است که به ما حیات می بخشد و در فرهنگ انسانیت، صداقت و عدالت تأثیر بسزایی دارد. حضرت فرمود هیچ بزرگوار و بزرگواری حق را ترک نکرد مگر اینکه ذلیل و ذلیل شد و در برابر هر ضعیف و ناتوانی با حق همراهی نکرد و بنده حق نشد جز اینکه خداوند متعال او را گرامی داشت. . .

نماینده ولی فقیه در استان قزوین افزود: مصادیق فراوانی در این زمینه وجود دارد. مثل امام خمینی (ره) وقتی انقلابشان را شروع کردند و در مقابل اولین رئیس جمهور کشور که از جناح راست رفت و همه دیدند کارش به کجا کشیده شد چه وضعیتی داشتند.

امام جمعه قزوین با اشاره به آیه 113 سوره هود گفت: عده ای حق را رها می کنند و بر باطل تکیه می کنند. دیدیم که در جنگ تحمیلی دشمن بعث که هم دشمن مردم عراق بود و هم دشمن جمهوری اسلامی به آمریکا و غرب تکیه کرد و توسط آنها به آتش کشیده شد. معنای این آیه کریمه محقق شد.

آیت الله عابدینی تاکید کرد: اینها حقایقی است که از ائمه اطهار(ع) می آموزیم و بر اساس این رهنمودها می توانیم زندگی انقلابی، موثر و با عزت داشته باشیم و نتیجه جز توفیق الهی نخواهد بود.

وی با اشاره به ظرفیت استان قزوین در حوزه های مختلف گفت: استان قزوین از نظر صنعت از جایگاه ویژه ای برخوردار است، از نظر کشاورزی نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی در سفر به استان قزوین توجه جدی به این حوزه داشتند و وجود دارد. ظرفیت های موجود در حوزه گردشگری بسیار زیاد است. استان قدیم که مهد بزرگانی است که رهبر معظم انقلاب فرمودند، گفتن نام این شخصیت های برجسته صرفاً زمان زیادی می برد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین اضافه کرد: استان قزوین هم استانی دانشگاهی است و هم دارای حوزه های علمیه کهن و باشکوه و دارای برکت نیروی انسانی و اندیشمندانی است که در داخل و خارج استان حضور دارند و در موفقیت اسلام مؤثرند. نظام مقدس جمهوری …، دارد.

امام جمعه قزوین با تقدیر از زحمات استاندار سابق گفت: خداحافظی می کنیم با استاندار محترم و محترمی که تا به امروز زحمت می کشند و ان شاء الله زحمات شما و همراهانتان را می پذیرند و ما هم می خواهیم. همچنین به فرماندار جدید آقای علایی خوش آمدید.

آیت الله عابدینی در پایان گفت: امیدواریم شرایطی در استان به وجود آمده باشد که بسیاری از نخبگان استانی که سال ها و دهه ها فرصت رشد و توسعه به آنها داده نشده است، در موارد مختلف با حضور سرکوب شوند. استاندار جدید بیشتر مورد توجه قرار می گیرد و جوانان این منطقه می توانند دانش خود را برای مردم آشکار کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید