سرلشکر سلامی: در چند ماه اخیر در زمان شورش و جنگ جهانی می خواستند مدارس، دانشگاه ها و مراکز فعالیت اقتصادی را ببندند و کشور را به آشوب بکشند.

سرلشکر سلامی: در چند ماه اخیر در زمان شورش و جنگ جهانی می خواستند مدارس، دانشگاه ها و مراکز فعالیت اقتصادی را ببندند و کشور را به آشوب بکشند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: عده ای با بیگانگان بوق می زنند و جوانان را به میدان هرج و مرج دعوت می کنند زیرا می خواهند ایران را به ویرانه تبدیل کنند و جلوی پیشرفت کشور را بگیرند. با عراق، سوریه، یمن و افغانستان هم همین کار را کردند.

سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت سردار سرلشکر احمد کاظمی و همرزمانش که صبح امروز در حسینیه امام خمینی (ره) توسط نیروی زمینی سپاه برگزار شد، گفت: امروز سالگرد شهادت ستارگان تابناک سپاه، کسانی که حتی خودشان یک لحظه میدان جهاد را ترک نکردند.

به گزارش تسنیم، وی ادامه داد: شهید کاظمی و یارانش برای سربلندی یک ملت به پا خاستند و جان گرانقدر خود را فدای این کشور کردند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خانواده های شهدا را چشم و چراغ ملت ایران دانست و گفت: خانواده شهدا پشتوانه معنوی جامعه ما هستند.

سرلشکر سلامی تصریح کرد: اگر در آینه حوادث اخیر در سال های اخیر نگاه کنیم و به سوریه و عراق نگاه کنیم، خواهیم دید که دشمنان امت اسلام در سرزمین مسلمانان چه کرده اند. اگر به این کشورها سفر کنید، شهرهای ویران شده را خواهید دید. این شهرها به شهرهای ارواح تبدیل شده اند و هیچ موجود زنده ای در آنها زندگی نمی کند و تمام خانه ها ویران شده و صدای بازی کودکان در آنها شنیده نمی شود.

وی ادامه داد: حضور استکبار در منطقه ما فقر، گرسنگی و آوارگی است و ما شاهد این شرایط هستیم و در یمن، افغانستان، سوریه، عراق و فلسطین آثار حضور دشمنان را در کشورهای اسلامی شاهد هستیم و این در حالی است که نفرت آنها از ملت ما ده ها برابر است.

فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور گفت: در چند ماه گذشته دشمنان می خواستند مدارس، دانشگاه ها و مراکز فعالیت اقتصادی مردم را ببندند و کشور را به آشوب بکشانند. اما جوانان و زنان و دختران ایران با آنها همراهی نکردند و نقشه هایشان شکست خورد.

سرلشکر سلامی با اشاره به تلاش رزمندگان و ایثارگران در حفظ امنیت کشور گفت: شهدا نه تنها در این حوادث اخیر بلکه در نقاط مختلف مرزهای کشور با رویارویی با دشمنان و نثار جان خود تقدیم کردند. بیشترین – سرمایه زیبای ما، تا بتوانیم امروز با عزت زندگی کنیم.

وی درباره جنایات آمریکا در عراق و افغانستان گفت: عده‌ای با بوق و کرنا خارجی‌ها را به میدان هرج و مرج دعوت می‌کنند، زیرا می‌خواهند ایران را به ویرانه تبدیل کنند و جلوی پیشرفت کشور را بگیرند. با عراق، سوریه، یمن و افغانستان هم همین کار را کردند.

فرمانده کل سپاه افزود: شهدا با مقاومت و اقتدار خود مانع از تحقق اهداف دشمن شدند. البته جنگ ادامه دارد و دشمن آرام نیست، اما آنها را آرام می کنیم و شکست می دهیم. آنها فکر می کردند می توانند این نظام قدرتمند را بشکنند، اما در راس این توهم شکست خورد.

سرلشکر سلامی تاکید کرد: رزمندگان ما به دنبال شهادت و جهاد هستند و از دشمن نمی ترسند و آماده شکست دادن دشمن در عرصه های مختلف هستند.

وی تقویت را تنها راه پیشرفت کشور دانست و گفت: قدرتمند شدن تنها راه ممکن ملت ما در برابر توطئه های مختلف دشمن علیه ایران است.

دیدگاهتان را بنویسید