سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: شهادت حاج احمد متوسلیان قطعی نیست/ برداشت سرلشکر سلامی اشتباه بود

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: شهادت حاج احمد متوسلیان قطعی نیست/ برداشت سرلشکر سلامی اشتباه بود

عنوان جاوید العطار یا شهید جاوید العطار یک اصطلاح رایج است و برای تکریم و تجلیل از تعدادی از فرماندهان و رزمندگان اسلام در جبهه مقدس دفاع و مقاومت اسلامی به کار می رود که سرنوشت خاص آنها (شهادت یا بقا) است. ناشناخته.

سردار رمضان شریف با اشاره به برداشت نادرست برخی افراد و رسانه ها از سخنان اخیر فرمانده کل سپاه در خصوص حاج احمد متوسلیان، گفت: تغییری در جایگاه ایشان و همراهانش ایجاد نشده است. و پرونده سرنوشت آنها همچنان مفتوح است و از سوی مراجع سیاسی و قانونی کشور در حال پیگیری است.»

پس از دیدار نوروزی سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با خانواده شهیدان سعید، محمد طوقانی و مهدی ذاکر حسینی و همچنین «میراث جاویدان حاج احمد متوسلیان» و توضیحاتی در خصوص وی سخنان این جلسه؛ سردار سرتیپ رمضان شریف سخنگوی و مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت: از سخنان فرمانده کل سپاه در تجلیل و تجلیل از شخصیت حاج احمد متوسلیان و نقش پیشگام ایشان در راهگشایی تسخیر قدس و راه آزادی قدس شریف و آزادی مردم مظلومان فلسطین از زیر یوغ سلطه و ظلم غاصبان صهیونیست و حامیان آنها که در دیدار با خانواده معظم له پذیرفت. ; برداشت نادرست است و برخی از مردم و رسانه ها شهادت قطعی حاج احمد متوسلیان را می پذیرند.

وی افزود: به منظور تنویر افکار عمومی اعلام می شود که تغییری در جایگاه جاویدان حاج احمد متوسلیان و سرنوشت منصوب ایشان و پرونده ایشان و یارانش «کاظم احوان، تاکی رستگر مقدم و سیدمحسن». موسوی» که در 23 تیر 1361 به شهادت رسیدند. منطقه «بره» لبنان به تصرف نیروهای فالانژ درآمده و همچنان باز است و از سوی مقامات سیاسی و حقوقی کشور تحت تعقیب است.

سردار شریف با بیان اینکه لقب جاوید العطار یا شهید جاوید العطار واژه ای عام برای تکریم و تکریم تعدادی از فرماندهان و رزمندگان است، ابراز امیدواری کرد که هر چه زودتر سرنوشت حاج احمد متوسلیان و سایر نزدیکان وی روشن شود. اسلام در دفاع از جبهه مقدس و مقاومت اسلامی استفاده می شود، زیرا اطلاعات موثقی از سرنوشت آنها (شهادت یا زنده بودن) در دست نیست.

دیدگاهتان را بنویسید