آمدم خدمت مردم/ اگر مدیران ما شایسته بودند امکان تحریم را ایجاد می کردند


ساعت: 15:56
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۲
کد خبر: 1807891

بچمن امیری مقدم گفت: من برای خدمت به مردم آمده ام و همه باید برای آبادانی این استان تلاش کنیم تا آن را به جایگاه واقعی خود برسانیم. در مرکز بخش غربی کشور.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصادنیوز، بچمن امیری مقدم در سخنانی پیش از خطبه های نماز جمعه کرمانشاه، با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و شهدا، گفت: انقلاب اسلامی ما انقلاب نور بود و این امام است. راحیل گفتند بقای انقلاب اسلامی ملت غیوری بود که در انقلاب اسلامی فجر را به وجود آورد.

استاندار کرمانشاه افزود: رکن اصلی انقلاب اسلامی انگیزه الهی بود که مقصد ما را برای نظام جمهوری اسلامی رقم زد.

وی خاطرنشان کرد: رمز اصلی پیروزی ما در انقلاب اسلامی وحدت کلمه بود و در دوران انقلاب همه مردم از هر قشری با احساس وظیفه پشت سر امام ایستادند.

امیری مقدم گفت: مردم ما مردم بسیار ارزشمندی بودند که در دوران انقلاب اسلامی توانستند همه تفکرات دشمنان را کنار بگذارند.

وی در ادامه سخنان خود به دستاوردهای انقلاب در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت: اگر حوزه سیاسی را با گذشته مقایسه کنیم، می بینیم که برپایی مردم سالاری دینی در قالب جمهوری اسلامی به رهبری مقام معظم رهبری یکی است. از مهمترین دستاوردهای این انقلاب است.

استاندار کرمانشاه گفت: همچنین تحقق حاکمیت مردم بر سرنوشت خود مهمترین دستاورد انقلاب است و مردم با حضور در انتخابات می توانند سرنوشت خود را رقم بزنند.

امیری مقدم به اقتدار سیاسی جمهوری اسلامی اشاره کرد و خاطرنشان کرد: امروز ما قدرت منطقه ای و فرامنطقه ای داریم و دنیا به ما تکیه دارد و کشور ما تکیه گاه مطمئنی برای محرومان و مستضعفان شده است و امید آنها به جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: هشت سال دفاع مقدس در این سوی ایران و آن سوی تمام دنیا برخاسته است، اما کشور ما با قدرت در مقابل آنها به تنهایی ایستاده و نگذاشته یک وجب از این سرزمین غارت شود.

وی گفت: امروز قدرت ما منطقه ای و فرامنطقه ای است و این قدرت در دنیا موثر است چرا که اگر قدرت نداشته باشیم دنیا حساب دیگری برای ما دارد.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: کشور ما امروز می تواند به زبان دیپلماسی در دنیا صحبت کند و علاوه بر دیپلماسی در عرصه میدانی نیز قدرت دارد و این نیرو باعث شده تا پای میز مذاکره قدرتمندانه با سایر کشورها صحبت کند و دشمن نمی داند اگر اشتباه کند، قطعا با راکت های نقطه زن برخورد خواهیم کرد.

وی افزود: با نگاهی به دستاوردهای نظامی می بینیم که امروز بالاتر از همه کشورها هستیم و تایید چنین نیرویی با وجود همه این تحریم ها کار فوق العاده ای است.

استاندار کرمانشاه گفت: وقتی مقام معظم رهبری با توکل به خدا اعلام می کنند که اگر اسراییل خطایی کند حیفا را تا اعماق نابود می کنیم، نشان از قدرت بالای نظامی دارد.

وی گفت: بحمدالله امروز در عرصه فرهنگ، بحث های علمی، سلول های بنیادی و المپیادهای علمی در دنیا حرفی برای گفتن داریم و جراحان جوان ما در سراسر دنیا به عنوان جراحان متخصص و ویژه فعالیت می کنند در حالی که قبل از انقلاب از کشورهای دیگر.” دکتر ما.

امیری مقدم گفت: در حوزه رفاهی امروز کمتر روستایی داریم که از امکاناتی مانند آب، برق، گاز و تلفن برخوردار نباشد.

استاندار کرمانشاه افزود: امروز در شرایط تحریم جوانان ما کارهای علمی زیادی در دانشگاه ها و دانشگاه های جهادی انجام داده اند و بسیاری از نیازهای کشور را برطرف کرده اند.

وی افزود: در حوزه اقتصادی با وجود تحریم های ظالمانه و جهت گیری برخی مدیران نالایق به سمت دشمن، جهش های قابل توجهی به سمت حمداله داشته ایم و در مقابل تمامی تهدیدات دشمن ایستادگی کرده ایم.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: در استان کرمانشاه با وجود مشکلاتی که در زمینه های مختلف از جمله بیکاری قبل از انقلاب وجود دارد، با وجود عنایات الهی همچنان می تواند فعالیت کند.

وی افزود: همه باید برای توسعه استان تلاش کنیم و کرمانشاه را به جایگاه واقعی خود برسانیم، یعنی. در مرکز بخش غربی کشور.

استاندار کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه استانی فرهنگی است که می تواند از نظر گردشگری، صنایع دستی، کشاورزی و دامپروری پیشتاز کشور باشد، چرا در این سال ها هیچ اقدامی برای توسعه آن صورت نگرفته است.

وی خطاب به مردم کرمانشاه گفت: از این پس هرکسی که شهر و استان کرمانشاه را نادرست معرفی کرده است از ما بخواهد چرا که استانی قوی، فرهنگی، متحد و پایدار هستیم.

استاندار کرمانشاه گفت: امروز نیازمند سرمایه گذاری در استان کرمانشاه هستیم و دستگاه های اجرایی نباید مانعی برای سرمایه گذاران ایجاد کنند.

وی گفت: متاسفانه در گذشته برخی از مدیران استان کرمانشاه ابتدا دست به قتل، سرقت و… می زدند که باید بگویم سیاه جلوه دادن استان هنر نیست.

امیری مقدم گفت: حضرت آقا کرمانشاه را به عنوان چهره ای سینه گنده و زیبای ایران اسلامی معرفی کردند که بالاتر از این تعریف نداریم، پس نباید ایشان را نادرست معرفی کنیم.

وی همچنین به وضعیت نامناسب اقتصادی و معیشتی مردم اشاره کرد و گفت: این وضعیت ناشی از تحریم های سرکوبگرانه و وجود حاکمیت نامناسب در کشور است که اگر مدیران ما شایسته بودند فرصت تحریم را ایجاد می کردند.

استاندار کرمانشاه گفت: من برای خدمت به مردم آمده ام و همه باید برای پیشرفت این استان تلاش کنیم تا این استان به جایگاه واقعی خود یعنی مرکز غرب کشور برسیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید