شرکت های وانت بار تشویق شدند تا با مدارس یزد قرارداد ببندند


ساعت: 15:25
تاریخ انتشار: 20/06/1301
کد خبر: 1896655

پیمان فر رئیس انجمن اولیا و مربیان استان یزد گفت: با پیگیری های انجام شده به شرکت های وانت بار اجازه عقد قرارداد با مدارس یزد داده شد و دانش آموزان رفت و آمد دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ابراهیم پیمان فر در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به اعلام نرخ ایاب و ذهاب دانش آموزان یزدی گفت: با پیگیری های انجام شده و جلساتی که با شرکت های وانت بار برگزار شد، به گفته رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر سازمان حمل و نقل کشور. شهرداری یزد این شرکت ها آماده عقد قرارداد هستند قرارداد با مدارس شهر یزد پذیرفته شد.

وی با بیان اینکه قیمت ویژه وانت بار دانش آموزی نسبت به سال گذشته 94 درصد افزایش یافته است، ادامه داد: 30 شرکت وانت بار طرف قرارداد آموزش ایاب و ذهاب دانش آموزی هستند و مدیران مدارس نیز حاضر به عقد قرارداد با این شرکت هستند و باربری مورد تایید هستند. موسسات حمل و نقل دانش آموزان

رئیس انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: 16 موسسه سوارکاری طرف قرارداد با مدارس یزد هستند و نرخ ویژه خودروهای سواری برای سفر دانش آموزان 50 تا 70 درصد افزایش یافته است. اما صاحبان خودرو آن را مقرون به صرفه می دانند، اما نمی دانند که پیگیری ها برای انعقاد قرارداد بین شرکت های خودروسازی و مدیران مدارس ادامه دارد.

این پیمانکار اذعان داشت: هر ساله با اعلام قیمت جدید سرویس مدارس، نهادها و شرکت های حمل و نقل وارد عمل شدند و مشکلی برای ارائه سرویس مدارس وجود نداشت، اما امسال برای اولین بار با اعتراض این افراد مواجه شدیم. موسسات در خصوص نرخ اعلام شده

وی بیان کرد: تمامی مدارس، موسسات و شرکت های حمل و نقل وانت یزد باید با رعایت نرخ جدید و عدم رعایت این نرخ توسط هیچ گروهی، توسط سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد، انجمن اولیا و مربیان اداره آموزش و پرورش اعم از پرورشی و اجرای مجازات ها قابل ردیابی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید