واژگونی وانت حامل زائران ایرانی در عراق فاجعه به بار آورد


ساعت: 12:19
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۷
کد خبر: 1897994

سید نادر نکیبی گفت: واژگونی وانت در مسیر بصره به سماوه 8 مصدوم ایرانی برجای گذاشت که به مراکز درمانی خرمشهر منتقل شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رهیاب، سید نادر نقیبی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان در جمع خبرنگاران گفت: ساعت 22:40 روز شنبه (26 شهریور) پس از تماس با پایگاه فرماندهی حوادث مرکز ICP. واقع در مرز شلمچه در خصوص واژگونی مینی بوس در جاده بصره به سماوه، مقدمات تحویل مصدومان این حادثه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با هماهنگی ستاد فرماندهی حوادث ICP، شش دستگاه آمبولانس از نزدیکترین پایگاه های سیار اورژانس 115 واقع در شلمچه به نقطه صفر مرزی اعزام و مجروحان از سمت عراقی آورده شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: پس از ورود کدهای اورژانس و تحویل مصدومان، اقدامات تریاژ و حمایتی بر روی بالین مصدومان و علاوه بر پذیرش انجام شد. خدمات پزشکی در نقطه صفر مرزی برای ادامه درمان توسط تکنسین های آمبولانس اورژانس 115 به بیمارستان های ولیعصر(عج) خرمشهر و بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان منتقل شدند.

نقیبی گفت: مصدومان این حادثه سه زن و پنج مرد بودند که به مرکز بهداشت و درمان حاج قاسم سلیمانی شلمچه، بیمارستان طالقانی آبادان و ولی عصر(عج) خرمشهر اعزام شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید