ایران حامی فلسطین است / کشور های اسلامی انرژی را به روی اسرائیل ببندند

امام‌جمعه اهواز با دعوت از مردم خوزستان برای حضور در راهپیمایی حمایت از مردم غزه گفت: ایران، حامی واقعی فلسطین و غزه است.



به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، حجت الاسلام سید محمد نبی موسوی فرد در خطبه های نماز جمعه اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) این شهرستان افزود: باید با یک اجتماع بزرگ به حمایت از مردم مظلوم غزه بپردازیم چراکه این مردم مظلوم در شرایط غیرانسانی و آزاردهنده‌ای قرار دارند.

وی ادامه داد: باید با تک صدایی در کل عالم در دهن آمریکا و اسرائیل و حامیان دروغین حقوق بشر بزنیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه چهره پنهان دموکراسی در جنایات رژیم صهیونیستی در غزه نمود پیدا کرده است، گفت: آنها از دیدن مردم بی‌گناه، زنان و کودکان زیر آوار نه تنها ناراحت نمی‌شوند بلکه با بی حیایی کامل از این جنایات حمایت و آن را افتخار می‌دانند.

وی با نکوهش بی‌عملی افرادی که با دل بستن به تمدن غرب، فقط نظاره گر جنایت بشری در فلطسین هستند، افزود: شاهد یک پادگان نظامی در عالم هستیم که خروجی آن دولت اسرائیل پلید است.

حجت الاسلام موسوی فرد بیان کرد: نیروهای مستقر در این پادگان از وحشی ترین و خونخوارترین موجودات روی زمین هستند که به عنوان جنایتکاران جنگی به مردم بی پناه حمله می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه هیچ نقطه‌ای درجهان نباید برای صهیونیست‌ها امن باشد، افزود: تنها حامی واقعی فلسطین و غزه، ایران است و مطالبه مردمان آزاده این منطقه از خاورمیانه این است که شیرهای انتقال نفت و گاز به روی کشور صهیونیستی بسته شود.

امام جمعه اهواز بیان کرد: شرم آور است که قدرتمندان عالم مردمی را در یک باریکه محاصره کرده و مانع از رسیدن سوخت و مایحتاج به آنها می‌شوند همچنین بیمارستانی را محاصر نظامی کرده و به جنایت خود افتخار می‌کنند.




آیا این خبر مفید بود؟



دیدگاهتان را بنویسید