هواداران استقلال به سیم آخر زدند!

215165 345 خبر خاکستری

در حالی که درهای پارکینگ ورزشگاه آزادی امروز از ساعت 10:55 صبح برای ورود هواداران پرسپولیس و استقلال به محوطه باز شد، حدود یک ساعت بعد حدود 1500 نفر از هواداران دو تیم همچنان منتظر هستند تا هواداران بلیت خود را کنترل کنند. مشخصات تماشاگر برای دریافت مجوز برای ورود به ورزشگاه.

* برخی از هواداران استقلال برای بازیکنانی چون شجاع خلیل زاده، حسین کنعانی، زادگان و سیدجلال حسینی، دو مدافع آبی پوش، سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند که برای گذراندن خدمت سربازی از استقلال رفتند، شعار دادند.

* ماموران نیروی انتظامی برای جلوگیری از ترافیک خیابان ورزشگاه از هواداران خواستند در این مکان تجمع نکنند و در فضای سبز بلوار روبروی سالن 12 هزار نفری استراحت کنند.

* تعدادی از هواداران پرسپولیس که از مازندران به تهران سفر می کنند از یحیی گل محمدی خواسته اند تا با بازی مهدی عبدی، بازیکن مازنی پرسپولیس، شانس گلزنی تیمش در این دیدار را افزایش دهد.

* ماموران نیروی انتظامی برای برقراری نظم در ورزشگاه از پلیس اسب استفاده کردند. آنها همچنین از هواداران خواستند تا برای رعایت دقیق‌تر پروتکل‌های بهداشتی، ماسک‌های خود را از روی صورت خود پاک نکنند.

دیدگاهتان را بنویسید