مردان پرسپولیس سیم آخر را زدند; پایان قرارداد ستاره سپاهان

مردان پرسپولیس سیم آخر را زدند;  پایان قرارداد ستاره سپاهان

طبق توافق باشگاه سپاهان اصفهان و پورتیموننسه، این بازیکن پس از یک سال بازی قرضی در تیم ایران در صورت درخواست خرید قطعی پیام فارس، باید یک میلیون یورو به تیم پرتغالی بپردازد. پرداخت این مبلغ برای صدور رضایت نامه پیام المشاد به اضافه مبلغ قرارداد خود دروازه بان ملی پوش، او را به گران ترین بازیکن لیگ برتر ایران تبدیل می کند.

او در تابستان 2021 به پورتیموننسه پیوست و در فصل 1402-1401 به صورت قرضی به سپاهان پیوست. حالا سایت پرتغالی “Maisfutebol” درباره قرارداد جدید مورد نیاز خود به نقل از منابع خبری خود مدعی شده است که پورتیموننسه از این انتقال نهایی یک میلیون یورو درآمد داشته است. او در فصل 2021-2022 پنج بازی برای پورتیموننسه انجام داد و در ابتدای سال گذشته به سپاهان بازگشت.

مهدی تاج جمعه گذشته پس از حضور در آخرین تمرین تیم فوتبال امید قبل از اعزام به غرب آسیا گفت: سه مشکل برای ما وجود دارد یکی اینکه شما از وضعیت مالی باشگاه هایی مثل من اطلاعی ندارید. . در صحت گفته شک نکنید. من تراز مالی باشگاه ها را یکی یکی دیده ام و هیچ باشگاه برنده ای وجود ندارد. یکی از مسائل بازی جوانمردانه مالی کنترل هزینه ها و دیگری حسابرسی درآمدها است. درآمد باشگاه های ما الان از کجا تامین می شود؟ آیا توانستیم حق پخش را بگیریم؟ حالا که دارند حق پخش را از برنامه هفتم توسعه حذف می کنند. این یکی از مواردی است که امیدوارم مجلس به ما کمک کند و در برنامه هفتم آن را توسعه دهیم یا حداقل آن را طوری پیش ببریم که مشکلات حل شود. این یکی از مراحل صدور مجوز حرفه ای لیگ قهرمانان آسیا است و اتفاقاً در دستور هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال برای جلسه فردا نیز آمده است. اجرای ابلاغ سقف قرارداد این است که کمیته انضباطی دو بند دارد. فردا در جلسه هیئت مدیره این موضوعات مطرح می شود و هیچ کدام به تصویب نرسیده است. چون دیدم همه میگن خوبه ولی ضمانت اجرایی کجاست؟ اگر فردی خارج از موارد تعیین شده ثبت نام کند، طرف مقابل می تواند به کمیته انضباطی شکایت کند و نتیجه سه به صفر می شود. ضمانت دوم این است که جریمه های مالی در نظر گرفته شود تا کسی خارج از آن ثبت نام نکند. ما زمانی این تجربه را برای قرارداد بازیکنان داشتیم، اما اکنون قرارداد بازیکن نداریم و همه چیز مربوط به باشگاه هاست.

پس از انتشار گزارش سایت پرتغالی درباره قیمت خرید دروازه بان ملی پوش سپاهان اصفهان، کاربران پرسپولیس در فضای مجازی به مهدی تاج حمله کردند و از او پرسیدند: بازی های سپاهان هم 3 بر صفر خواهد بود؟ این در حالی است که پیش از این شایعاتی مبنی بر اینکه قانون سقف بودجه شامل استقلال و پرسپولیس (تحت وزارت ورزش و جوانان) می شود!

دیدگاهتان را بنویسید