سربازها به سیم آخر زدند!

سربازها به سیم آخر زدند!

رضا فتاحی درباره حضور تماشاگران در ورزشگاه ها گفت: بعد از دو دیدار استقلال و پرسپولیس که تماشاگران در ورزشگاه حضور داشتند، موضع ما این بود که بیش از سایر ورزشگاه های کشور فرصت حضور هواداران در ورزشگاه را داریم. شد. سه چهار روز پیش باز هم صحبت از حضور هواداران در دربی شد و ما کاملا مخالفیم. اگر باید با هواداران بازی کنی، باید مساوی کنی. و هواداران باید در تمام مسابقات در ورزشگاه ها حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: نباید هیچ تبعیضی وجود داشته باشد چرا که هواداران ما هم انتظار دارند هر چه زودتر به ورزشگاه بیایند و تیم خود را ببینند و تشویق کنند. در این باره با سهیل مهدی صحبت کردم و او به ما گفت که ما به تساوی 100 درصد احترام می گذاریم و در صورت موافقت شورای تامین استان می توان بازی ها را با حضور 30 ​​درصدی برگزار کرد. انتظار دارم سازمان لیگ به این قرعه احترام بگذارد تا هفته آینده هوادارانی در ورزشگاه ها داشته باشیم.

سرمربی تیم سپاهان درباره برنامه سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا نیز گفت: تا چند روز دیگر یکی دیگر از هم تیمی های ما بازی پلی آف خود را انجام می دهد. کادرفنی ما دو تیم دیگر الدحیل و پاختاکور را رصد کردند و آن ها را آنالیز کردیم. خدای نکرده بتوانیم کار خوبی انجام دهیم.

وی افزود: هدف ما صعود به مرحله گروهی است. وقتی این مرحله تمام شد، مرحله حذفی به دلیل جام جهانی در بهمن سال آینده برگزار می شود و تمام تمرکز ما این است که ابتدا لیگ را خوب ادامه دهیم و سپس به عربستان برویم و در آنجا بازی های خوبی برای ایران انجام دهیم. سربلند باشید.

دیدگاهتان را بنویسید