هواداران منچستریونایتد به سیم آخر زدند + عکس

هواداران منچستریونایتد به سیم آخر زدند + عکس

به نظر می رسد باشگاه منچستریونایتد در بحبوحه اعتراض هواداران، امنیت مقر خود در کارینگتون را افزایش داده است. پلیس اوایل امروز در تلاش برای جلوگیری از مشکلات بیشتر، سگ های شکار را در خارج از زمین تمرین مشاهده کرد.

تعدادی از هواداران روز جمعه در کارینگتون جمع شدند تا از خانواده گلیزر بخواهند باشگاه را ترک کنند. آنها همچنین پیامی برای بازیکنان داشتند: “آنها لیاقت پوشیدن پیراهن را ندارند.”

برخی از هواداران دو بنر در دست داشتند و برخی دیگر دود قرمز رنگ مقابل مرکز تمرین انداختند. پلیس به اتاق فراخوانده شد، اما گفته می شود که تظاهرات مسالمت آمیز بوده و حدود 30 نفر برگزار شده است.

اما قبل و در جریان پیروزی 3-2 مقابل نوریچ، اعتراض شدیدی به گلیزرها صورت گرفت. معترضان دیروز در اولدترافورد راهپیمایی کردند و بنرها و شعارهای ضد لعاب را تکان دادند. این اعتراض در تئاتر رویا ادامه یافت و برخی از هواداران از نشستن روی صندلی‌های خود تا ساعت 5 بعدازظهر خودداری کردند. هر دقیقه سال تصاحب شیشه‌سازان است.

منچستریونایتد با صدور بیانیه ای از آنها خواسته است که به حق هواداران برای بیان نظرات خود احترام بگذارند. در این بیانیه آمده است: “ما سخت کار می کنیم تا شرایط را برای موفقیت در زمین دوباره ایجاد کنیم و در عین حال تعهد خود را به هواداران خود تقویت کنیم.” ما به حق هواداران احترام می گذاریم تا نظرات خود را به صورت مسالمت آمیز بیان کنند و به گوش دادن به آنها ادامه دهیم و با هم کار کنیم تا باشگاه را به جایی که همه می خواهیم برسانیم: رقابت برای کسب جام.

از راهپیمایی های اخیر شعارهایی مانند «ما می خواهیم گلیزرها بروند» شنیده می شود و برخی فریاد می زنند «جو گلیزر خواهد مرد». اما پس از اینکه کریستیانو رونالدو با یک ضربه ایستگاهی هت تریک کرد و با نتیجه 3-2 مقابل نوریچ پیروز شد، هواداران او را تشویق کردند.

در مورد خانواده گلیزر، هواداران می خواهند شاهد تغییر اساسی در سطح هیئت مدیره باشگاه برای بهبود نتایج در زمین باشند. یکی از هواداران گفت: ما فقط می‌خواهیم روی اتفاقی که می‌افتد تاکید کنیم. ما می خواهیم مردم بدانند که این باشگاه خوب نیست. آنچه نقل و انتقالات انجام می دهند افزایش قیمت سهام یا جذب حامیان مالی است. آنها اهل فوتبال نیستند. ما حتی به فوتبال هم نزدیک نیستیم. – اینجا کشتارگاه است.

گلیزرها امیدوارند با انتصاب اریک تانها به عنوان جانشین رالف رانگنیک، هر چه زودتر به طرفداران خشمگین اطمینان دهند. سرمربی آژاکس قرار است تابستان امسال پس از رقابت با مائوریسیو پوچتینو از پاری سن ژرمن هدایت یونایتد را برعهده بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید