هواداران پرسپولیس به سیم آخر زدند; آمار شگفت انگیز شاگردان یحیی

هواداران پرسپولیس به سیم آخر زدند;  آمار شگفت انگیز شاگردان یحیی

تیم فوتبال پرسپولیس در جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک سه بر دو شکست خورد تا از کسب عنوان قهرمانی در آن رقابت ها بازماند و انتقادهایی نسبت به پنج حضور متوالی لیگ برتر در لیگ برتر مطرح شود.

سرخپوشان پایتخت با وجود اختلاف 6 امتیازی با استقلال تهران در این فصل لیگ برتر تلاشی برای جبران نکردند و تنها 6 هفته باقی ماندند تا فاصله با آبی ها را کم کنند و قهرمانی خود را تکرار کنند و مانع از قهرمانی رقیب سنتی شوند. .

پرسپولیس در حالی مقابل آلومینیوم اراک شکست خورد که هواداران این تیم پس از مدت ها غیبت می توانستند بازی تیمشان را زیر نظر داشته باشند اما عملکرد ضعیف شاگردان یحیی گل محمدی چیزی جز عصبانیت برانگیخت.

پرسپولیس مقابل شاگردان مهدی رحمتی شکست خورد که آمار مالکیت توپ باورنکردنی داشتند. یحیی گل محمدی که همیشه به حفظ توپ و پاس های کوتاه و بلند خود افتخار می کند در این بازی تنها 37 درصد آن را در اختیار داشت. قرمزها تنها 2781 پاس به یکدیگر داشتند که 69 درصد آنها سالم به هدف خود رسیدند.

تعداد پاس های کم پرسپولیس در حالی مخالف نام این تیم بود که سرخپوشان در 5 فصل اخیر کمتر از 300 پاس گل در خانه خود نداده بودند.

دقت ضعیف پرسپولیسی ها در ارسال پاس ها باعث ایجاد تنش در بین تماشاگران شد. برخی از آنها به عنوان مدافعان عملکرد این تیم ظاهر شدند تا از شعار دادن علیه سرخپوشان دست بردارند.

آلومینیوم اراک 11 بار و 7 بار در چارچوب شلیک کرد که احمد گوهری 6 بار شلیک کرد تا نشان دهد در روزهای غیبت حامد لک به دلیل بی انضباطی نمی تواند گزینه قابل اعتمادی باشد. شاید اگر گوهری نمی توانست در دقیقه 71 پنالتی محمدرضا آزادی را بگیرد، یحیی در میان انتقادات به فکر قرار دادن دروازه بان سوم در تیمش می افتاد.

هواداران پرسپولیس نه تنها شب باشکوه بازگشت خود به ورزشگاه آزادی را جشن نگرفتند، بلکه با عصبانیت صندلی های خود را ترک کردند تا به امید قهرمانی در لیگ برتر بروند.

دیدگاهتان را بنویسید