ژوزه مورینیو دوباره به سیم آخر زد. اقدام شگفت انگیز سرمربی سرخ ها

ژوزه مورینیو دوباره به سیم آخر زد.  اقدام شگفت انگیز سرمربی سرخ ها

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال رم در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سمپدوریا از کلمات توهین آمیزی استفاده کرد.

ماجرا از آنجا شروع شد که خبرنگاران از مورینیو در مورد صحبت اخیر مانچینی سرمربی ایتالیایی درباره نیکولو زانیلو و بازیکن نیمکت نشین در دیدار اخیر مقابل لاتزیو پرسیدند. مانچینی سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا به این ستاره تیم رم گفت زانیولو رویکرد خوبی در دیدارهای گروهی ندارد.

مورینیو با اشاره به ناکامی ایتالیا در راهیابی به جام جهانی گفت: می دانستم که این سوال را از من می پرسید. مقاله ای که نوشتم را به شما نشان می دهم و به همین دلیل منتظر این سوال بودم. اصلا نمی خواهم در مورد از دست دادن ایتالیا یا نرسیدن به جام جهانی صحبت کنم، زیرا این به من ربطی ندارد و غیراخلاقی است.

خبرنگاران نظر زانیلو و مانچینی را از مورینیو پرسیدند که او در پاسخ گفت: من فقط در مورد مشکلات تیمم صحبت می کنم و کاری به اتفاقاتی که در تیم ملی می افتد ندارم. اگر از من در مورد زانیولو سوال می کنید، چرا از مربیان دیگر سوال نمی کنید. به عنوان مثال، آیا تا به حال از آلگری پرسیده اید که چرا برناردسکی روی نیمکت است؟ آیا از اینزاگی پرسیده اید که چرا جکو روی نیمکت اینتر می نشیند؟ هر بازیکنی می تواند روزی نیمکت نشین باشد و زن انی لو که با توجه به استراتژی و شرایط تیم مقابل لاتزیو نیمکت نشین بود، به دلیل مصدومیت مقابل سمپدوریا دیگر در این تیم حضور ندارد.

یکی از خبرنگاران مورینیو درباره سیستم 2.5-3 پرسید: انتظار داشتم سوال سخت تری از من بپرسید که با واکنش تند سرمربی رم مواجه شد. دیروز شنیدم که از رادیو صحبت کردی. تو خیلی پرخاشگرتر و خشن تر بودی. این سوال ساده چی بود؟ با این سوال به این نتیجه می رسم که تو رادیو شجاع و تهاجمی هستی اما اینجا جلوی من داری شلوارت را خراب می کنی!

دیدگاهتان را بنویسید