اعتراف عجیب ژوزه مورینیو در مورد رقیب

اعتراف عجیب ژوزه مورینیو در مورد رقیب

فصل فوتبال در هلند به پایان رسیده و فاینورد حریف رم در فینال لیگ اروپا این روزها خود را برای این دیدار در پرتغال آماده می کند. اما بلاروس روز جمعه آخرین بازی لیگ خود را مقابل تورینو خواهد داشت و ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی این تیم معتقد است این برنامه ریزی به نفع فاینورد در روز فینال خواهد بود.

ژوزه مورینیو گفت: این پانزدهمین بازی ما در اروپا در فصل جاری خواهد بود. از مرداد شروع کردیم و سفرهای زیادی داشتیم. وقتی به جدول نگاه می کنند به این مسابقات و البته اشتباهات داوران فکر می کنم. لیگ کنفرانس مسابقه سختی بود، اما اکنون باید با کسب عنوان قهرمانی در تاریخ ثبت نام کنیم.”

در ابتدای فصل فکر می کردیم که ترابوزان اسپور یکی از مدعیان قهرمانی باشد. اما در عین حال باید منتظر تیم های حذف شده از لیگ اروپا باشیم تا شاهد بالا رفتن سطح مسابقات باشیم. ما همیشه با جاه طلبی بازی کرده ایم و تا انتها پیش رفته ایم.

ما باید یک بازی مهم مقابل تورینو انجام دهیم و استراحت دادن به بازیکنان سخت است. فاینورد فصل را تمام کرده و می تواند بی سر و صدا کار کند. من همیشه می گویم که تیم باید این جزئیات را در فینال فراموش کند. اینها بازی هایی هستند که شما فقط باید به برنده شدن فکر کنید.”

دیدگاهتان را بنویسید