یحیی گل محمدی ژوزه مورینیو شد

یحیی گل محمدی ژوزه مورینیو شد

استقلالی ها در دربی خارج از خانه کنفرانس خود را در کمپ حجازی برگزار کردند اما سرمربی پرسپولیس زیر نظر استقلالی به محل کنفرانس نرفت و در دربی بازی برگشت هم همین اتفاق افتاد.

یحیی گل محمدی در چند مسابقه ترجیح داد دستیارانش را به نشست خبری قبل از بازی بفرستد و خودش هم شرکت نکرد. اما این بار یحیی گل محمدی به سه دلیل تصمیم گرفت در نشست خبری پیش از دربی شماره 101 شرکت کند:

1- نشست خبری قبل از دربی صد و یکم در سازمان لیگ برگزار می شود و قرار نیست در محل تمرین استقلالی ها برگزار شود. لذا یحیی گل محمدی با خیال راحت در آن شرکت خواهد کرد.

2- یحیی گل محمدی برای دفاع از حق تیمش قبل از بازی به نشست خبری قبل از بازی با استقلال می رود. استقلالی ها بارها از اشتباهات داور و بردهای پرسپولیس صحبت کرده و یحیی هم قصد دارد در نشست خبری شرکت کند و اجازه ندهد مصاحبه استقلالی و ساپینتو روی داور تاثیر بگذارد!

3- سرمربی پرسپولیس به خوبی می داند که دربی با سایر دیدارها متفاوت است و غیبت او از قبل در نشست خبری با برداشت های متفاوتی از سوی هواداران و بازیکنان مواجه خواهد شد. بنابراین یکی دیگر از دلایل حضور یحیی گل محمدی در نشست خبری، تقویت روحیه تیم و هیجان بازیکنان و تشویق هواداران به حضور است.

باید بگویم؛ ژوزه مورینیو، مربی سرشناس پرتغالی معتقد است که بازی با سوت داور آغاز نمی شود، بلکه با کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی آغاز می شود. یحیی گل محمدی نیز در نظر دارد با پیروی از مورینیو در نشست خبری شرکت کند و به برخی اظهارات جنجالی استقلالی ها پاسخ دهد!

دیدگاهتان را بنویسید