ساپینتو منتظر این ستاره تیمش است

ساپینتو منتظر این ستاره تیمش است

بدیهی است با توجه به دیدار استقلال مقابل پرسپولیس (سه شنبه هفته آینده)، سرمربی استقلال ترکیب اصلی و بازیکنان نهایی تیمش را برای دیدار روز جمعه مقابل حریف بعدی تیمش انتخاب خواهد کرد.

به همین دلیل گفته می شود با وجود اینکه عارف گلامی در روزهای اخیر هنوز به تمرینات بازنگشته است، اما با توجه به اعتقاد ویژه ساپینتو به خط دفاعی تیمش، قصد دارد تا پایان هفته جاری برای این بازیکن منتظر بماند.

از این رو شنیده می شود که اگر گلامی امروز یا فردا بتواند با قدرت کامل در تمرین حاضر شود، گلمی روز جمعه در بین بازیکنان اصلی در دیدار درون تیمی بین بازیکنان اصلی و ذخیره به میدان می رود.

گفتنی است در روزهای اخیر به خصوص در دیدار با ملوان محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی در خط دفاع در کنار سیلوا به میدان رفتند تا سرمربی استقلال به طور کامل جایگزین احتمالی عارف غلامی را دید. اما هنوز مشخص نیست اگر غلامی نیاید یزدانی با پرسپولیس یا مرادمند بازی می کند!

لازم به ذکر است؛ در روزهایی که عارف غلامی به دلیل برخورد انضباطی در تمرینات گروهی شرکت نمی کرد، ساپینتو روزهای تلخی را سپری می کرد و زمانی که خط دفاعی او برای استفاده از مرادمند عوض شد، حال و هوای خوبی نداشت. این بازی در 15 اکتبر برگزار شد و حالا که زمانش تمام شده، شاید مجبور شود دوباره خط دفاعی خود را تغییر دهد.

دیدگاهتان را بنویسید