هشدار استقلال؛ ساپینتو دو اشتباه مهلک داوری را برای تیمش کنار گذاشت

هشدار استقلال؛  ساپینتو دو اشتباه مهلک داوری را برای تیمش کنار گذاشت

افشین حاجی پور بازیکن چندی پیش استقلالی ها گفت: با توجه به شرایط این روزهای استقلال، خوشبختانه استقلال هفته به هفته شرایط بهتری را برای خود ایجاد می کند. این تیم در 11 بازی اخیر بازی به بازی و دقیقه به دقیقه روند رو به رشدی را پشت سر گذاشته است که رسیدن این تیم به رده دوم جدول رده بندی را می توان مشاهده کرد.

وی افزود: مطمئنم اگر در هفته های اخیر اشتباهات داوری وجود نداشت، استقلال وضعیت بهتری داشت اما به هر حال اشتباهات داوری بخشی از فوتبال است که باید با آن کنار بیاییم. استقلال و ساپینتو باید در هر بازی یک یا دو اشتباه مهلک داوری را پیش بینی کنند و همیشه با ذهنیت برتر به زمین مسابقه بروند.

پیشکسوت استقلال درباره وضعیت بازیکنان این تیم در هفته های اخیر نیز بیان کرد: خوشبختانه استقلال چه روی نیمکت و چه در ترکیب اصلی بازیکنان توانمندی دارد و با انتقال آنها به استقلال در هفته های اخیر، کوچکترین افت یا افتی را احساس کردیم. نگرانی در این زمینه

بازیکن سابق آبی پوشان خوزستانی گفت: استقلال در این هفته ها چندین بار ترکیب اصلی خود را تغییر داده است. مثلا یک بازی با جلالی و یک بازی با سلمانی در دفاع چپ انجام داد. در دیدار مهدی پور سعید مهری در ترکیب اصلی و در بازی بود! او در برخی بازی ها پیمان بابایی و در برخی بازی ها ارسلان مطهری بود اما استقلال همیشه با نفراتی که در تیم دارد روند رو به رشدی را طی کرده است.

بازیکن قدیمی استقلال افزود: اینکه برخی می گویند چرا استقلال با یک گل برد، در دنیای امروز مهم نیست. مطمئناً هر بیننده فوتبالی دوست دارد گل های بیشتری ببیند اما آنچه مهم است کسب سه امتیاز لیگ برتر و آن هم در یک تورنمنت طولانی مدت است.

وی در مورد دیدار سوپرجام تاکید کرد: طبق اطلاعاتی که از نساجی سرمربی این تیم می دانیم، او با آنالیز دقیق چهره های استقلال از خط جلو تا داخل دروازه، قطعا تیمش را در سوپرجام به میدان خواهد فرستاد. اما مهم این است که ساپینتو در مسابقات اخیر هم ثابت قدم بوده است.کارده تیمش را با آنالیز دقیق حریف به میدان می فرستد. این دو تاکتیک قطعا باعث می شود شاهد نوعی فوتبال شطرنج از سوی دو تیم باشیم.

حاجی پور خاطرنشان کرد: با توجه به سبک بازی این دو تیم که تنها به دفاع اعتقادی ندارند باید شاهد فوتبال دیدنی و هجومی باشیم. هر تیمی که گل می زند تیم مقابل به دلیل تک حذفی گل نمی خورد و می خواهد گل را جبران کند و این باعث می شود مدام تاکتیک دو تیم را تغییر دهیم که ظاهر زیباتری به شطرنج می دهد. مانند شرایط سپر جام.

وی در پایان توضیح داد: امیدوارم بیش از هر چیز شاهد فوتبال زیبایی باشیم و بالاخره استقلال اولین سوپرجام خود را به دست آورد. هر چند در آن سال که استقلال نتوانست به موقع در دیدار سوپرجام حاضر شود به استقلال ظلم شد اما حالا فرصت خوبی برای استقلال است تا انتقام کم لطفی سازمان لیگ در این دیدار را بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید