کوچکترین اشتباه دشمن را با ضربات آنی و مهلک پاسخ می دهیم

ساعت: 12:52
تاریخ انتشار: 1400/08/15
کد خبر: 1781996

فرمانده سپاه فتح با اشاره به اینکه سیلی سنگین سپاه آمریکا در خلیج فارس باعث شکست فاجعه بار دزدی دریایی در عصر حاضر شده است، گفت: کوچکترین اشتباه دشمن را با ضربه های فوری و مرگبار پاسخ خواهیم داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از زاگرس صبح امروز سردار سرتیپ دوم پاسدار حمید هورامدل در نشست بصیرتی با کارکنان سپاه و بسیجیان شهرستان لنده با اشاره به عملیات اخیر آمریکا در خلیج فارس وی گفت: ما شاهد پیروزی موفقیت آمیز کسانی هستیم که برهنه از کشور خود در برابر ابرقدرت های جهان و عربستان سعودی دفاع می کنند و شاهد رشد روزافزون جریان جبهه مقاومت در عراق، سوریه و سایر کشورها هستیم.

وی افزود: در خلیج فارس و دریای عمان آمریکایی ها دست به دزدی دریایی می زنند اما اقتدار و اقتدار جمهوری اسلامی و سپاه سیلی محکمی به آمریکایی ها زده است که نشان از زوال و فروپاشی آمریکاست. “

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: تلاش های تحقیرآمیز آمریکایی ها در همه عرصه ها چهره آمریکا را در همه کشورهای جهان نمایان کرده و هیمنه آمریکایی ها شکسته شده است.

سردار هورامدل گفت: طبق قوانین آمریکا هیچ کشتی اجازه نزدیک شدن به شعاع 5 مایلی را ندارد، اما در چند روز اخیر دنیا به خوبی دید که اقتدار نیروهای مسلح ما به فرمان خداوند و فرمان همه نیروها اقتدار ایران را در مقابل دنیا نشان داده اند.»

وی گفت: امروز مرحله بازدارندگی را پشت سر گذاشته ایم و اگر دشمن کوچکترین اشتباهی مرتکب شود پاسخ ما فوری و مرگبار خواهد بود.

فرمانده سپاه فتح گفت: دشمنی که بخواهد غرق شود قطعاً زمین می خورد و همه نیروهای مسلح ما باید هوشیار باشند.

وی گفت: همه نیروهای متخصص سپاه در هوا، دریا و قدس به درستی ماموریت های خود را انجام می دهند و ما در بسیج باید این اقتدار را حفظ کنیم. انجام ماموریت های ارتباطی

سردار هورام دل گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به هوشیاری داریم که دشمن با همه ابزار در صدد براندازی کشور است.

وی افزود: امروز با هجوم گسترده ای از شبهات عمومی روبرو هستیم که نقش مهم سلبریتی ها و خودخوانده ها این است که وقتی با کمبود واکسن مواجه می شوند، امروز که جریانی از واکسن وارد کشور می شود، ملت را تشویق می کنند که واکسینه نشده است.”

فرمانده سپاه فتح گفت: تحریک اقوام و حمله مستقیم به ولی فقیه و دیگر نهادهای کشور بر اساس وظایف این مشاهیر و خودخوانده ها شکل می گیرد که این دوران را با دوران کشتی گیر مقایسه می کنند. جمهوری ایران نادیده گرفته شده و اگر دقت کنیم، به دلیل بی کفایتی حکومت پهلوی در شمال، بحرین، کوه های آرارات و سرزمین های سیستان که سیل زده بود، در اختیار افغانستان قرار گرفته و محروم شده اند. کشور این نعمت های ارزشمند

وی بیان کرد: بصیرت افزایی در این عرصه مستلزم بصیرت افزایی در بین اقشار مختلف است و در همه عرصه ها باید تلاش مضاعف در حوزه توان دفاعی و جنگ نرم داشته باشیم.

سردار هورام دل تاکید کرد: باید به مبانی مقاومت بسیج و فعال سازی و پویایی فعالیت های فرهنگی، هنری، مدنی و غیره بر اساس سند ارتقای بسیج توجه ویژه شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید